LUKASA4QUATTRO Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Witam Zakupilem wlasnie na lato felgi w rozmiarze 18" , totez moje pytanie w tym dzialem : Jakie zawieszenie wybrac zeby moja B6 nie poszla za bardzo w gore , gdyz na seryjnym napewno troche podskoczy. Myslalem o obnizeniu jej max 35mm, ale ze nigdy nie kupowalem ani nie zmienialem zawieszenia potrzebuje madrej porady co wybrac. Mam wlasnie dzieciaka w drodze totez zawieszenie nie moze byc twarde , chcialbym zachowac przyjemnosc z jazdy jak w chwili obecnej na seryjnym. Zalerzy mi w sumie na obnizeniu samochodu i duzo osob wspominalo mi ze wystarczy zmienic sprezyny....tylko jakie w takiej sytuacji wybrac tym bardzie ze jest to quattro i raczej z tego co sie zorietowalem to nie moge zastosowac ogolnie dostepnych. Zmiana pelnego zawieszenia tez w chodzi w gre tylko jakie moglibyscie mi zaproponowac. Bylbym wdzieczny za jakies linki i informacje a moze ktos ma cos na zbyciu przed sezonem pozdrawiam
truckmaniac Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Jeżeli chcesz zachować w miarę komfort i obniżyć z deka furmankę, to chyba -20 W oryginale bodajże 1BE.
antonio Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 załóż 1BE (S-Line -20mm) Ja miałem 1BA (tzn. standardowe) a teraz pod 18" zmieniłem na 1BE Jak chcesz zobaczyć jak wyszło to zobacz w moim profilu "moja A4" pozdro
simon__75 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Podłącze sie pod temat zawieszenia... Tez chcialbym zalozyc do siebie 1be...lub extrymalnie 1bv... Mam jednak pytanie jak cenowo kształtują sie w/w zawieszenie....i gdzie ich tak naprawde szukac... ???
antonio Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 ja znalazłem na allegro (ale sprzedawał to klubowicz alvaro) z amorami zapłaciłem 650 PLN-ów ale cena może sie kształtowac od około 400 PLN-ów za same sprężyny do około 1000 PLN-ów razem z amorkami pozdro
LUKASA4QUATTRO Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Ja znalazlem cos takiego ale to chyba za duzo jak na moje potrzeby http://www.dragon.istore.pl/sklep,405,,,03,,pl-pln,651551,0.html aczkolwiem zawias z potencjalem
simon__75 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Ja znalazlem cos takiego ale to chyba za duzo jak na moje potrzeby http://www.dragon.istore.pl/sklep,405,,,03,,pl-pln,651551,0.html aczkolwiem zawias z potencjalem Cena troszke przegieta jak na te chwile.... Bede szukał raczej czegos w stylu 1be lub 1bv....
scrat Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Ja dzisiaj zmieniam sprężyny z seryjnych na s-line (amorki zostają na razie seryjne - do zajechania ). Mam nadzieję, że auto nie straci dużo z komfortu, a na pewno bardzo zyska wizualnie. Jak tylko odbiorę auto z warsztatu podzielę się pierwszymi spostrzeżeniami z jazdy, może ułatwi Ci to wybór...
Gość TrueOgre Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 1BE to najrozsądniejsze co możesz zrobić aczkolwiek ciężko będzie znaleść używane sprężynki bo są bardzo poszukiwane przez wielu forumowiczów
antonio Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Ja dzisiaj zmieniam sprężyny z seryjnych na s-line (amorki zostają na razie seryjne - do zajechania ). Mam nadzieję, że auto nie straci dużo z komfortu, a na pewno bardzo zyska wizualnie. Jak tylko odbiorę auto z warsztatu podzielę się pierwszymi spostrzeżeniami z jazdy, może ułatwi Ci to wybór... zapodaj foty po zmianie
KOval81 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Szczerze powiedziawszy - jak będziesz jeździł z oseskiem, to będzie na 18" spało jak anioł tak trzepie na dziurach. Ja mam 1BE, teraz ori 16" i po Wrocławiu zagryzam w niektórych miejscach zęby, albo podgłaśniam radio :>, żeby się nie wsłuchiwać :gwizdanie: (amory po 70%) 18" to już raczej słabawy komfort i nikt mi nie powie, że jest super cicho, równo jak po szynach i miodzio ogólnie - ale wygląd za to wynagradza wszystko inne. Ja właśnie się zamierzam teraz przesiąść na 18", więc sam sie przekonam jak to jest na dłuższą metę :> Jak żona będzie wysiadać pospiesznie w biegu, to znaczyć będzie, że za twardo i za głośno Jak na auto rodzinne, to 18" to duuuużo, ale Zawieszke 1BE można jak koledzy piszą kupić za 600-700pln w bardzo dobrym stanie. Musisz posiedzieć troszkę (jakieś 24/7 ) na alledrogo i innych. Ewentualnie ściągać coś z sąsiedniego e-bay'a. PS Już na 1BE nie jest tak komfortowo , jak na serii, więc się cudów nie spodziewaj - ale jest to najlepsza opcja poprawienia wyglądu autka i zachowanie jako takiego komfortu. Polecam
antonio Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Szczerze powiedziawszy - jak będziesz jeździł z oseskiem, to będzie na 18" spało jak anioł tak trzepie na dziurach. Ja mam 1BE, teraz ori 16" i po Wrocławiu zagryzam w niektórych miejscach zęby, albo podgłaśniam radio :>, żeby się nie wsłuchiwać :gwizdanie: (amory po 70%) 18" to już raczej słabawy komfort i nikt mi nie powie, że jest super cicho, równo jak po szynach i miodzio ogólnie - ale wygląd za to wynagradza wszystko inne. Ja właśnie się zamierzam teraz przesiąść na 18", więc sam sie przekonam jak to jest na dłuższą metę :> Jak żona będzie wysiadać pospiesznie w biegu, to znaczyć będzie, że za twardo i za głośno Jak na auto rodzinne, to 18" to duuuużo, ale Zawieszke 1BE można jak koledzy piszą kupić za 600-700pln w bardzo dobrym stanie. Musisz posiedzieć troszkę (jakieś 24/7 ) na alledrogo i innych. Ewentualnie ściągać coś z sąsiedniego e-bay'a. PS Już na 1BE nie jest tak komfortowo , jak na serii, więc się cudów nie spodziewaj - ale jest to najlepsza opcja poprawienia wyglądu autka i zachowanie jako takiego komfortu. Polecam dokładnie, potwierdzam to co napisałeś. rano jechałem na zmianę 1BA a po południu wracałem 1BE i stwierdzam, iż nie da się ukryć że komfort trochę zanikł ale wygląd robi swoje
LUKASA4QUATTRO Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Na chwile obecna mam 17" na ktorych jezdzilem cala zime wiec niby 18" to tylko niewielka roznica, zastanawiam sie rowniez nad sprezynami firmy weitec, moze je warto by zastosowac?
KOval81 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Dobre są WEITEC, H&R, KONI, TAIN - byle nie za twardo było, bo to uciążliwe. Wybierac możesz naprawdę spośród wielu wyrobów. Kwestia tego, ile chcesz kasy na to przeznaczyc i co chcesz osiągnąć. Moim zdaniem używka 1BE będzie jak najbardziej wskazana. Pamiętaj, że nisko=twardo=jazda nie po naszych drogach :> Chyba, że chcesz jesteś fanatykiem camel trophy... A w sumie to może i nie mam racji, bo nisko=twardo=jazda bardzo wolna i slalomem więc możesz byc również fanatykiem konkursów na najwolniejszy przejazd
scrat Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 No i ja już jestem po zabiegu. Sprężynki od s-line założone i tak jak obiecałem pierwsze spostrzeżenia z jazdy. Jak dla mnie wielkiej różnicy na minus pod katem komfortu nie ma. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że jest minimalna. Prawdopodobnie dlatego, że zmieniłem same sprężyny, a amorki zostały seryjne 1BA. Jeśli chodzi o właściwości jezdne, to tak jakby był sztywniejszy i pewniejszy w zakrętach. Nie buja już tak budą. Nie wiem na ile są to obiektywne spostrzeżenia, a na ile autosugestia, ale jestem w 100% usatysfakcjonowany zmianą i w żadnym wypadku nie żałuję wyboru. Pierwsze fotki pstryknięte zaraz po wyjeździe z warsztatu wrzuciłem do mojego wątku. Link pod zdjęciem z mojego podpisu (wystarczy kliknąć zdjęcie). Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomogłem Ci/Wam w wyborze. W razie jakiś pytań walcie śmiało na PW.
LUKASA4QUATTRO Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 W Warszawie poki co coraz wiecej dobry drog sie robi :> , wiec raczej po dziurach latac nie bede a jak gdzies wyjezdzam to coraz wiecej obwodnic z rowna najwieszchnia na drodze...wiec moze bedzie bez tragedi . Co do zawieszenie to zdecydowalem sie poki co zostawic ja na seryjnym zawiasie a za jakies 2 gora 3 misiace polaszczyc sie na http://www.dragon.istore.pl/sklep,405,,,03,,pl-pln,651551,0.html . Dobra regulacja i na zime i na lato utwardzac tez je mozna wedle upodoban. Co myslicie o tym zawiasie?
KOval81 Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 A ja jestem z deka wkurviony , bo właśnie wczoraj wpier.....em się w jakaś pieprzoną dziure (całkiem niewielką) u siebie w legnicy i mam ori fele do wywalenia - nie da jej się ponoć naprostować...Niech szlag trafi drogowców, zarządy itp. dziadów I to karva fa poszło na 16" - jakiś paradox normalnie !!!! I ja się chciałem zasadzić na 18"...Mina i komantarz żony w aucie - bezcenne.. 3 świat normalnie na niektórych ulicach, ale 18" i tak założę Przykład dla tych, co twierdzą, że nie można rozwalić 16" Talent trza mieć a nie nie mieć Co do zawieszki z linka, to markowy dobry produkt - cena również markowa :> Fk ogólnie robi ok.
Proof Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Ja bym jednak celował w zestaw Koni Sport Kit,miałem w innym aucie i rewelacja.
simi Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 polecam H&R dzis montowalem u mnie coprawda tylko sprezynki -35 ale efekt jest miodzio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się