Muskel1 Opublikowano 20 Lutego Udostępnij Opublikowano 20 Lutego Jak masz VIN z jakiegoś pojazdu posiadającego VW4, to wrzuć go na forum do rozkodowania. Może tam będzie jakaś informacja co to za szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koalakm Opublikowano 20 Lutego Udostępnij Opublikowano 20 Lutego (edytowane) no tak mam rozkodowany i jest dokladnie ten sam opis dla VW4 i VW6: "Szyby bok i tyl" Edytowane 20 Lutego przez Koalakm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 20 Lutego Udostępnij Opublikowano 20 Lutego Szkoda, myślałem, że coś więcej będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koalakm Opublikowano 20 Lutego Udostępnij Opublikowano 20 Lutego dlatego dopytywalem bo tez dziwne dla mnie Jedynie ze jedno auto to q5 a drugie a4 b9 allroad (ale oba maja szyby tylne lekko przyciemnione oryginalnie....) Natomiast w obecnej A4 b9 mam 4KC - szyby boczne i tylne ze szkla z ochrona termiczna (takze lekko przyciemnione) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 20 Lutego Udostępnij Opublikowano 20 Lutego (edytowane) W drugim aucie mam fabrycznie przyciemniane szyby ze szkłem termicznyn o kodzie 4KF. Edytowane 20 Lutego przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koralk Opublikowano 9 Czerwca Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca (edytowane) Cześć jestem nowy na forum i właśnie odebrałem A4 b9 z 40tfsi z salonu. Posiadam jednocześnie mondeo mk5. W audi słyszę wyraźny dźwięk dochodzący z przednich kół - Michelin permacy 4 . Jest to trochę denerwujace, w ASO powiedzili mi że to mnie po przejechaniu około 2tyś kilometrów. że się opony ułożą i inne rzeczy też - zobaczymy. Nie mam szyb klejonych ale porównywałem dwie a4 b9 z i bez tego - i różnica jest subtelna. Bardziej słychać toczenie kół. Co ciekawe w mondeo jest dużo ciszej w każdym zakresie prędkości - pewnie jest to wóz z wyższego segmentu coś pod A6 - ale jednak myślałem że w A4 będzie choć porównywalnie. Jeśli te szumy nie ustąpią zamierzam wygłuszyć choć nadkola, na szyby klejone nie będę wymieniał - różnica jest zbyt mała. Czy ktoś z Was już wygłuszał nadkola - daje to pozytywny efekt? Według Was warto? Czy samochód po takiej operacji nie trzeszczy z powodu zdejmowanych spinek? Jeszcze przed zakupem Audi - oglądałem i jeździłem nowym passatem kombi i nowym tiguanem (oba miały premierę w 2024) - ehh tam to jest dopiero głośnio -jakby podłogi nie było - wszystkie szumy słychać, każde najechanie na nierówność. Byłem też na jeździe próbnej mazdą - nie polecam – hałas straszny Jestem z Wrocławia czy ktoś może polecić mi firmę do wygłuszenia nadkoli. Jakoś przeraża mnie na razie wybebeszanie całego samochodu. Zacznę chyba od nadkoli i ocenię Pozdrawiam Olek Edytowane 9 Czerwca przez koralk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca W jakie masz rozmiary opon w Mondeo i w A4? W A4 na pewno szersze. Czym szersza opona tym głośniejsza ze względu na wyższy opór toczenia i powierzchnię kontaktową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koralk Opublikowano 9 Czerwca Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): W jakie masz rozmiary opon w Mondeo i w A4? W A4 na pewno szersze. Czym szersza opona tym głośniejsza ze względu na wyższy opór toczenia i powierzchnię kontaktową. W mondeo mam 235/50R17 a w audi 245/40/R18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca To jest właśnie różnica na niekorzyść A4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubm7 Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada Witam wszystkich na najlepszym forum o A4 Chciałbym się podłączyć do tematu szyb akustycznych w B9. Niedawno nabyłem autko i generalnie uważam, że wygłuszenie jest bardzo dobre z dwoma wyjątkami. Pierwszy dotyczy wspomnianego szumu opon na niektórych powierzchniach asfaltu, a drugi szumu dostającego się przez przednie boczne szyby (mam pojedyncze), zwłaszcza na autostradzie. W związku z tym rozważam wymianę bocznych przednich szyb na akustyczne (podwójne). Można takie nowe bez problemu nabyć. Mam jednak przy tym pytanie o to czy można takie akustyczne szyby wymienić jeden do jednego ze starymi, zwykłymi? Chodzi mi o to, że są one odrobinę grubsze, a w związku z tym czy przy okazji nie trzeba wymieniać np. mechanizmu podnoszącego, prowadnic itp. Słyszałem bowiem o tym, że w niektórych autach wymiana szyb na akustyczne wiąże się z dodatkowymi modyfikacjami prowadnic i innych podzespołów np. tych od przeciwdziałaniu przytrzaśnięciu (muszą być inaczej skalibrowane ze względu na dodatkową masę takiej szyby klejonej). Może ktoś z Was przerabiał już ten temat wymiany i mógłby udzielić wsparcia. Nie chciałbym bowiem dokonywać nadmiernej ingerencji w praktycznie nowym aucie. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada Po wymianie szyb trzeba przekonywać juz istniejące mechanizmy, obchodzi się bez wymiany na inne. Uszczelki z tego co wiem też inne są. Upewnij się najpierw z czy nie masz obwiśniętych drzwi, bo to one źle dolewając wpuszczają powietrze przy większych prędkościach, stąd hałas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada (edytowane) Głupoty wypisujesz. ETKA przewiduje tylko jeden rodzaj mechanizmów podnoszenia szyb, uszczelek i prowadnic dla wszystkich rodzajów szyb. W kodowaniach sterowników nie ma również nigdzie mowy o akustycznych szybach, więc tam też nic nie zmieniamy. Szyby akustyczne mierzone suwmiarką to 4 mm, zwykłe szyby 3.9 mm. Mam u siebie fabrycznie akustyczne szyby. Należy tylko dodać, że fabrycznie do pakietu szyb akustycznych oprócz szyb w przednich drzwiach, należy także inna (akustyczna) szyba czołowa. Edytowane 7 Listopada przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubm7 Opublikowano Piątek o 08:11 Udostępnij Opublikowano Piątek o 08:11 Dziękuję za przydatne informacje Rozumiem, że śmiało mogę wymieniać same szyby. Jeśli chodzi o przednią szybę, to w mojej specyfikacji z 2024 r. przednia (czołowa) szyba akustyczna jest już w fabrycznym wyposażeniu (mam taką informację w zamówieniu). Swoją drogą jest to trochę dziwne, ponieważ według konfiguratora np. w Audi A6 standard nie obejmuje przedniej szyby akustycznej i trzeba dokupić ją łącznie z podgrzewaniem. Jeszcze raz dzięki za cenne rady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubm7 Opublikowano Piątek o 08:19 Udostępnij Opublikowano Piątek o 08:19 PS. Na marginesie chciałbym zauważyć, że szyby w A4 są bardzo cienkie. Tylne są nawet chyba cieńsze niż 3,9 mm. Trochę słabo. W moim poprzednim Mercu CLA C118 (teoretycznie klasa niżej niż A4) wszystkie cztery szyby bezramkowe miały solidne 5 mm grubości. Ale Merc był z kolei dużo słabiej wyciszony "od dołu". Coś za coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano Piątek o 10:08 Udostępnij Opublikowano Piątek o 10:08 1 godzinę temu, jakubm7 napisał(a): Rozumiem, że śmiało mogę wymieniać same szyby Z tym nie powinno być problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się