Hanusz Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Witam posiadam a4 b5 przedlift z 1997 roku z zwyklym licznikiem bez temperatury zew dokładnie to VDO 8d0 190a i chciałbym go zmienic ja jakis z pełnym fisem jaki byłby dobry do tego auta, nie widziałem identycznego tematu, ale jakby byl to przepraszam
ppatryk Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Każdy Zależy jak dużo masz umiejętności i chęci na przeróbki. Oczywiście jakbyś zamontował licznik z przedlifta byłoby Ci łatwiej, bo przeróbek jest najmniej i najszybciej będziesz mógł się cieszyć FISem?
Hanusz Opublikowano 21 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2020 czyli to nie ma jakiegos tam znaczenia ze cos jakos bardzo mi nie bd pasować?
Langista Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Ma znaczenie, jest bardzo obszerny wątek na ten temat, wystarczy poszukać.
Hanusz Opublikowano 21 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2020 tylko ze to jest po 2 lifcie, miałbym prosbe moglibyscie mi po prosu polecic jakis w miare tani licznik z fisem który byłby okej do mnie?
Langista Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Nie rozumiem czego Ty oczekujesz? Jeżeli chcesz czegoś co podpasuje p&p to tylko ten sam model, z czego i tak będziesz musiał przełożyć wsad i zaprogramować immo oraz dodać kluczyki. Nie ma w miarę tanich liczników, które są sprawne, akurat za sprawne, z wymienionym ekranem kosztują, a kupno używki, która ma połowę pixeli wypalonych mija się z celem. W temacie powyżej masz opisane jak to zrobić, aby do twojego modelu podpasował nowszy, lepszy licznik. Jest przy tym tyle roboty, że warto wydać te 200 zł więcej na poliftowy licznik, wierz mi.
Fazii Opublikowano 22 Czerwca 2020 Opublikowano 22 Czerwca 2020 W dniu 21.06.2020 o 20:38, Langista napisał: będziesz musiał przełożyć wsad i zaprogramować immo oraz dodać kluczyki eee w przedlifcie? Zmieniasz licznik na przedlift z fisem (pytanie czy znajdziesz z niewypalonym ekranem), podpinasz sygnał spalania, sterowanie manetki i ewentualnie czujnik poziomu płynu, spalonych żarówek itp. (jak nie to dajesz piny do masy i spokój), kodujesz pod silnik o ile to konieczne. Daj dla pewności fotę licznika bo numer co podałeś trochę mi nie pasuje. Bardziej powinien być z końcówki 033 lub 034. Montując polifta będzie więcej roboty: zmiana kostek licznika, dołożenie czujnika poziomu /temperatury oleju, z tego co kojarzę to również zmiana zbiornika wyrównawczego na liftowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się