octavianus93 0 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Witam. Zabrałem się ostatnio za wymianę klocków hamulcowych tył oraz tarcz. Niestety tarcze które zakupiłem były mniejsze od obecnych o 1cm na średnicy. Mam u siebie 255 a kupiłem omyłkowo 245. Ale nie w tym rzecz. Jak ściągnąłem koło odkrecilem zacisk ku mojemu zdziwieniu tarcze mogłem wyciągnąć bez odkrecania jarzma. Druga sprawa tarcza miała 5 otworów i jeden malutki na śrubę której nie było. Co lepsze po wyciągnięciu jej nie ma otworu w który można by było taka śrubę wkręcić. Tarcza porostu luźna. Po przywracaniu koła trzymają ja tylko śruby od kół. Teraz moje pytanie czy to jest normalne. Czy u was też można ściągnąć tarcze bez odkrecania jarzma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki19862121 47 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Ten typ tak ma nawet dawali do zapasu taką plastikową śrubę żeby było łatwiej koło wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
octavianus93 0 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 7 minut temu, luki19862121 napisał: Ten typ tak ma nawet dawali do zapasu taką plastikową śrubę żeby było łatwiej koło wymienić. Czyli to że wyciągam i wkładam tarcze to normalne? Nie zabije mnie to na drodze ? :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki19862121 47 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Z przodu tarcze też nie są przykręcone szpilki dobrze trzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
octavianus93 0 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Teraz, luki19862121 napisał: Z przodu tarcze też nie są przykręcone szpilki dobrze trzymają. Super dzięki za odpowiedź. W b7 u ojca wymieniłem to ta śruba trzymała dlatego to mnie zaniepokoiło. Dzięki jeszcze raz temat uważam za zamknięty;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekM 1 Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 Wiertło 6mm, gwintownik M6, śruba stożkowa 6x20, chwila czasu i po problemie. Przerobiłem temat przód i tył. Teraz spokój i nie trzeba się denerwować że przy zakładaniu koła tarcza się obróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 (edytowane) 33 minuty temu, dziadekM napisał: Wiertło 6mm, gwintownik M6, śruba stożkowa 6x20, chwila czasu i po problemie. Przerobiłem temat przód i tył. Teraz spokój i nie trzeba się denerwować że przy zakładaniu koła tarcza się obróci. Z przodu 6x10 Z tylu 6x15 Jak dasz dłuższą to zasyfisz gwint i ciężko będzie ją wykrecic Edytowane 6 Września 2020 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się