Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX - prośba o analizę logów (lambda)


mpj92

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

powoli ogarniam wszelkie bolączki mojego małysza,
zrobiłem logi 002+033 na pb i lpg.

Pacjent to BEX z chipem, ostatnio na hamowni wyszło 224KM/327Nm.

LPG wiem, że mam do regulacji,
ale pytanie mam odnośnie PB, jaki może być powód, że przy najwyższych obrotach są takie niskie wartości napięcia lambdy,
jeśli dobrze kalkuluje to od 5000 obrotów AFR spada od 10,3 do poniżej 3 przy odcince. Czy to w ogóle jest możliwe?
Pomiar na LPG dobrze interpretuję, że jest zbyt ubogo? 

PB: https://log.tunezilla.com/s/5CeffuTd

LPG: https://log.tunezilla.com/s/h4tkGKlJ

Z góry dzięki za pomoc, bo już się pogubiłem o co tu chodzi ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka zaniża, bo mierzy jak dla serii. Daj resztę logów. Afr jak chcesz liczyć to z gr.31

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, przem8 napisał:

Przepływka zaniża, bo mierzy jak dla serii. Daj resztę logów. Afr jak chcesz liczyć to z gr.31

115, 118
PB:

LOG.TUNEZILLA.COM


LPG:

LOG.TUNEZILLA.COM



031, 033
PB: 

LOG.TUNEZILLA.COM

LPG: 

LOG.TUNEZILLA.COM


003, 020
PB: 

LOG.TUNEZILLA.COM

LPG: 

LOG.TUNEZILLA.COM

-------------------------------------------------

Nie rozumiem trochę o co chodzi z cofaniem zapłonu - raz cofa raz nie, na hamowni praktycznie same zera podczas pomiaru, przy odcince max 3. Jak sam mierzę na drodze to loteria jest... (Na PB)

Jeszcze mam pytanko o grupę 32, teoretycznie powinny być tam jakieś korekty tym bardziej w samochodzie, który nie jest w idealnym stanie, u mnie mimo kilkuset kilometrów od kasowania błędów są same zera od góry do dołu. Jaki może być powód?

@przem8 czyli kupować nową przepływkę?

Co do grupy 33 to z czego wynika, że na LPG powyżej 5500 obrotów jest ciągle 25.0% ?

Dzięki za pomoc!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to ten program jest marny, patrzać na to jak poprowadzony jest afr, dołem ubogo, górą bogato, druga sprawa doładowanie tez mozna byc  łagodniej poprawadzić, trzecia sprawa brak działajacych korekt długoterminowych to najcześciej żle wyłączona druga sonda i sai, czwarta sprawa na lpg górą jest maks ubogo, czyli lpg jest za słabe i nie daje rady lub jest zle wystrojone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge pomoc w obrobce programu lub nauczyc robic samemu za free, 8e0909518an nie jest ciezki w obrobce, zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...