VPLD Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 Witam objawy są takie ze głównie podczas dużych upałów na dworze podczas gdy auto jedzie na obrotach poniezej 2 tys wyskakuje za niskie ciśnienie olejuż powyżej jest wszystko w porządku , auto robi trasy i nic się nie dzieje to samo na niskich gdy olej nie osiaga tak wysokich temperatur, czujnik ciśnienia z aso był spokój właśnie do dnia kiedy był mega upał na dworze, w co celować ? Pompa oleju?
przem8 Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 Zacznij od pomiarów ciśnienia, bo nic nie pisałeś, że je robiłeś i jakie ma wartości.
hopek03 Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 pomiary ciśnienia do sprawdzenia i jako pierwsze smok jak nie był czyszczony to bym sprawdził , i filtr oleju bym jeszcze zmienił
VPLD Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Opublikowano 11 Lipca 2020 Filtr oleju nowy i olej , pompa oleju podejrzewam że nigdy nie zmieniana, smok był czyszczony jakie 4 lata temu , motor na obrotach powyżej 2 tys i wysokich nie ma problemów ani na niskich w chłodniejsze dni
VPLD Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Opublikowano 12 Lipca 2020 W moich rękach ma zrobione 200 tys ale nie wiem czy jest ori raczej tak auto ma 400 tys , ogólnie to się pojawia tylko jak jest powyżej 30 stopni an dworze i piec mocno nagrzany bo wczoraj np było na dworze zimno koło 15 stopni i wogole się to nie pojawilo stałem w miejscu wklepane 4 tys agresywna jazda zakręty skrety i nic
VPLD Opublikowano 14 Lipca 2020 Autor Opublikowano 14 Lipca 2020 Czy takie wartości powinny być na sprawnej pompie? Jaka jest dopuszczalna realna granicą na rozgrzanym przy 1500 obrotów czy 2 tys ?
ulisses Opublikowano 14 Lipca 2020 Opublikowano 14 Lipca 2020 90*C temperatura oleju, min. 1,2bar (wolne obroty), 3k RPM powyżej 3 bar.
VPLD Opublikowano 22 Lipca 2020 Autor Opublikowano 22 Lipca 2020 Jalowe 0.6 bar 1500 rpm 1.75 3000 rpm 3 bar Takie pomiary
cysiek18 Opublikowano 23 Lipca 2020 Opublikowano 23 Lipca 2020 14 godzin temu, VPLD napisał: Jalowe 0.6 bar 1500 rpm 1.75 3000 rpm 3 bar Takie pomiary Tak szczerze to nie ma rewelacji Chyba będzie trzeb zajrzeć do pompy i smoka. U mnie na jałowych też jest nisko, potem trochę lepiej. Jałowe: 0.8bar 2000 rpm: 3.3 bar 3000 rpm: 4,1 bar
ulisses Opublikowano 23 Lipca 2020 Opublikowano 23 Lipca 2020 Czym prędzej miska do zdjęcia i smok do czyszczenia a pompa oleju do rewizji.
VPLD Opublikowano 25 Lipca 2020 Autor Opublikowano 25 Lipca 2020 No tylko przy 1500 do 2 tys obrotow jest komunikat o cisnieniu a jest przy tej wartosci 1.8 bara a na grupach widzialem ze niektorzy maja w tej okolicy 2.8 , nie wyskakuje u Ciebie cisnienie tak jak u mnie przy mocno rozgrzalbym oleju? Obstawiqlbys na pompe? Dzieje sie to tylko przy mocno rozgrzanym na trasie tego nie ma
przem8 Opublikowano 25 Lipca 2020 Opublikowano 25 Lipca 2020 Na jałowych masz mocno niedopuszczalne ciśnienie więc nie wiem nad czym jeszcze gdybasz. Zakaz jazdy i micha w dół żeby obadać temat.
VPLD Opublikowano 25 Lipca 2020 Autor Opublikowano 25 Lipca 2020 Juz sie pogubilem poprostu bo ba kazdej steonie inne wartoaci prawidlowego cisnienia przy mocno rozgrzanym motorze
VPLD Opublikowano 27 Lipca 2020 Autor Opublikowano 27 Lipca 2020 Chodzi mi tez o to czy przy takich objawach nie beda winne zurzyte panewki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się