Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Temperatura dochodzi do 90 stopni i po kilku minutach spada do minimum


Tomson

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.. Silnik normalnie się nagrzewa, a potem kontrolka spada na minimum. Jak silnik ostygnie to znowu pokazuje normalnie. Nie wygląda to na czujnik temperatury. Nie pali się kontrolka silnika. Kable gdzieś nie stykają czy to jednak G62?

Wiem, że jest wiele takich tematów, ale tutaj problem jest trochę inny, bo kontrolka nie działa tylko jak silnik jest nagrzany.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dokładnie przewody idące do czujnika G2/G62 oraz wtyczkę - są one przy samym silniku i może pod wpływem temperatury coś się dzieje.

Wyjmij też wtyczkę i popsikaj jakimś środkiem do styków elektronicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odp. sprawdzę to. mogę z tym jeździć czy nie bardzo? z tego co wiem to ten czujnik podaje dane do ECU, ale co z tego wynika? :P większe spalanie czy coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz na ten czujnik musi sie z czymś stykać :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie G62, termostat tak dynamicznie nie moze sie zachowywac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe, że przez ten czujnik pali mi więcej samochód? bo zanosi się w tym tygodniu na jakieś dziwnie wysokie spalanie :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie to nie czujnik G62 tylko G2 ale to tylko przekomarzanie się bo obydwa i tak są w jednej obudowie więc wymianie podlega całość, nie spodziewaj się, że Vag pokaże jego błąd (tylko w przypadku braku połączenia lub zwarcia a w przypadku fiksowania odczytu temperatury nie pokaże), sprawdź i porównaj wartości obydwu czujników w trakcie jak zaobserwujesz spadek temperatury na wskaźniku w zegarach - wartość z G62 (tą dla ECU) w 01 Engine, grupa 007, 4 pole od lewej - ma być identyczna lub bardzo zbliżona z wartością G2 (tą dla wskaźnika w zegarach) z 17 Instruments, grupa 003, 1 pole od lewej,

czujnik G62/G2 znajduje się w króćcu wodnym z tyłu głowicy pod pompą tandem w tym miejscu :

d861cab2664d59f3m.jpg5fd79ebe5134087fm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej to czujnik temperatury bo wskazówka lata ci po blacie ze skrajności w skrajność.Nagrzewa się normalnie,temperatura dochodzi do 90*także termostat raczej odpada.Podepnij Vaga i będziesz w 100% pewien :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wcześniej już pisali to będzie na 99% czujnik temperatury

taki sam przypadek miałem w passacie 1.9 AFN

koszt zakupu w ASO około 70 zł ,20-30 minut roboty i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej czujnik temp. G2,

u mnie jest podobnie, temperatura na blacie nieraz spada, może nie do 0, ale do 70, a na Vag'u G62 pokazuję ładnie 90*C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest podobnie. nagrzewa sie dosc dlugo a jak juz dojdzie do 90 to po paru minutach spada na 30 i tak od czasu do czasu wskakuje ponownie na 90 i tak w kółko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...