Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BFB


Robozz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy zwracam się o do was z prośbą o analizę logów. Auto to A4 B6 1.8T BFB seria. Czasami mam wrażenie że gorzej przyśpiesza. Z pół roku temu wymieniałem DV (ori) i pompę paliwa (Magnet Marelli). Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

statyczne 

032           http://vaglogi.pl/log-032_i648Uk.html

001 003   http://vaglogi.pl/log-001_003_MouMs.html

002 033   http://vaglogi.pl/log-002_033_W04198y.html

090 093   http://vaglogi.pl/log-090_093_8UW7Cf7.html

dynamiczne

002 033   http://vaglogi.pl/log-002_033_xIE2j.html

003 020   http://vaglogi.pl/log-003_020_OFN07.html

115 118   http://vaglogi.pl/log-115_118_lz1695S.html

Edytowane przez Robozz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na początek sprawdziłbym ustawienie rozrządu, prawdopodobnie wałek ssący jest przestawiony, ale możne niech się ktoś bardziej doświadczony wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że to przez napinacz łańcucha? Łańcuch zmieniałem z 4 lata temu, napinacz został stary. Nie hałasuje na rozgrzanym. Z rana czasem zadzwoni 2 sekundy. Ogólnie 0 błędów na silniku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy katalizator nie jest zapchany, i ten rozrzad do skontrolowania czy nie jest przestawiony o ząbek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem rozrząd panowie. Znaczek koła pasowego zgrany ze znaczkiem na osłonie rozrządu. Pomiędzy wałkami rozrządu jest 16 ogniw. Co sądzicie?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Edytowane przez Robozz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy te 16 ogniw zostało ustalone tak , jak to wynika z poniższego ?

ust. roz..png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że tak. Ogniwo na wydechu jest lekko przesunięte w bok. Na ssącym na wprost. Tylko znaki na ssącym idealnie się nie pokrywają. Czy zużyty napinacz może powodować taki objaw? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, wartości na kanale 093 wskazują że coś jest nie tak z rozrządem. Wartości te powinny  oscylować w okolicy zera. A odpowiadając na twoje pytanie to tak,  uważam że niepoprawnie działający napinacza (ale z różnych czynników może to wynikać) może mieć wpływ na pracę silnika.

Zanim jednak cokolwiek zaczniesz działać z napinaczem poczytaj tutaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak rozrząd przej...ny o ząbek. Znak na kole pasowym nie pokrywa się z tym na osłonie. Góra chyba ok. Nie wiem jak ja to wcześniej sprawdzałem :facepalm:. To teraz trzeba by wałem ruszyć w prawo o jeden ząb tak?

IMG_20200721_183646.jpg

IMG_20200721_183256.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no na to by wyglądało, ale łatwiej chyba będzie ustawić górę względem dołu, w każdym bądź razie dół i góra jednocześnie musi być na znakach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze małe pytanko. Czyli jak dojadę wałem na znak, zdejmę pasek to trzeba cofnąć wałek o 1 ząb tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...