Lewy1298 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Witam wszystkich! Mam problem, który okazał się być dość rozwojowy i rozkładam już ręce.. Mianowicie sytuacja ma się tak, że kupiłem a4 b6 AVF, na miejscu wszystko super, dojechałem nim do domu, jakieś 100km, zestawiłem na noc i rano nie odpala... Przyjechał znajomy, który zna się na tych autach i mówi uszczelki na pompkach, wymienił auto pali super. Przejechałem 100km i auto znowu rano nie odpala, wreszcie załapał i odpalał przez ostatni miesiąc, ale słabo, rzucało nim, kopcił. Oddałem auto do prawdziwego mechanika, ten powiedział, że wtryski były źle włożone i uszczelki poszarpało, zrobił to tak jak należy i auto odpala super, nie trzęsie nie buja ale... Strąciło moc, było to już przed wymiana uszczelniaczy ale rzadziej, teraz auto nie jedzie praktycznie w ogóle od dołu, dopiero od 2.5tys/obr coś się dzieje ale jak to się mówi d*py nie urywa Byłem u mechanika, który stwierdził, że 3 wtrysk nie domaga, dodam że auto raz jedzie lepiej po rozgrzaniu, raz gorzej. Sprawdził też za moją prośbą czy gruszkę podnosi, mówi że jak najbardziej czyli według niego turbo i n75 nie jest winna(według niego). No i takim sposobem jestem głupi już teraz, nie wiem co robić żeby nie zacząć wszystkiego na raz i wpakować się w koszty. Dodam, że auto nie trzyma równo 90stopni tylko waha się miedzy 70 a 90 zawsze :/ Kabel zaraz będę szukał i starał się robic jakieś pomiary ale jestem zielony. Ktoś ma jakieś pomysły? Oczywiście pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!
Fish1991 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Cześć. Jeśli zaczyna jechać od 2,5 tyś obr to 99% turbo do sprawdzenia + osprzęt (wężyki podciśnienia + pompa VACUM tam była jedna wadliwa pękały króćce plastikowe i ssała lewe powietrze, wtedy możesz mieć objaw słabych hamulców i własnie turbo może nie ładować, ja u siebie miałem walniętą i czułem że auto też było słabsze ale jechało, najlepiej wymienić ją na tą wersje poprawioną z metalowym króćcem) Jeśli po wymianie uszczelniaczy wtrysków odpala dobrze to je bym wykluczył, Zawsze trzeba brać pod uwagę że duża korekta na wtrysku nie oznacza jego awarii !!!! ja tym sposobem wymieniłem jeden niepotrzebnie.
Fish1991 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 druga sprawa zrób logi dynamiczne i wrzuć tu na forum i chłopaki rozszyfrują co jest nie tak. jak zrobić logi masz tu ----------------------------> potem wrzucasz to na VAGLOGI - udostępnij Twoje logi z VCDS/VAG-COM VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum i wklejasz tutaj.
Lewy1298 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Kabla niestety nie udało mi się załatwić, latałem po wszystkich sklepach dzisiaj i nic nie ma, muszę zamówić, będzie na dniach, wtedy sprawdzę. Dla pewności podmieniłem dzisiaj n75 ale bez zmian. Doczytałem sie przy okazji, że podobny problem udało rozwiązać się poprzez wymianę jakiegoś zaworka zwrotnego? Który powinien puszczać ciśnienie w jedną stronę a przepuszczał w dwie tylko nie mam pojęcia jak go zlokalizować. Logi wstawię na dniach jak kabel dotrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się