AudiA4uk 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam, Postanowiłem napisać nowy wątek, być może ktoś mądry coś poradzi zanim rozbiorę sprężarkę od klimy. Od jakiegoś czasu miałem problem z klimatyzacją. Pomijając fakt, że wymieniałem chłodnice od klimy bo z tym też był nie lada problem. Tak czy siak chłodnia wymieniona, klima sprawdzona i nabita. Wyjechałem od mechanika i wszystko było ok. Po pewnym czasie klima za zaczęła świrować. Czasem ruszy, czasem nie. Było zero błędów na VCDS. Ciśnienie w układzie bez włączonej klimy ok 7.3 bara Dziś odpaliłem vcds i wyskoczył błąd dla klimy 01270 - A/C Magnetic Clutch (N25) 010 - Open or Short to Plus Zatem nie działa magnetyczne sprzęgło w sprężarce. Ktoś w innym wątku pisał, że ma ten sam błąd i okazał się problem z kostką przy sprężarce. U mnie nie widzę problemu. Patrzyłem po stronach internetowych czy można to znaleźć i zwyczajnie wymienić zamiast całej sprężarki. Pytanie czy uda się zmienić bez zrzucania całej sprężarki? Edytowane 27 Czerwca 2022 przez AudiA4uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Ok Znalazłem sprzęgło pasujące do mojego auta i co najważniejsze do mojej sprężarki ? THERMOTEC KTT040235 To już jakiś postęp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Ok Trochę zajrzałem pod maskę, patrząc na to sprzęgło magnetyczne, patrząc od tyłu wygląda to nieco dziwnie. Tak jakby coś metalowego było odgięte. Może jakieś uziemienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2020 To jest zwykła podpora do kabla który tam idzie, żeby przypadkiem nie ocierał o koło sprężarki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Ok, podejrzewam, że czeka mnie wymiana na nowe ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 Ok, nowa sprężarka klimy kilka razy się załączyła i na drugi dzień to samo. VCDS pokazuje błąd 01270 Magnetic Clutch Open or Short to Plus Panowie jakieś pomysły ? Ktoś podpowie jakie napięcie powinno być puszczone do sprężarki ? Może tu leży przyczyna padania sprzęgła sprężarki. U mnie VCDS pokazuje czasami nawet 14V a czasem nawet spadnie do 1.5V ? Gdzie może być przyczyna? Wczoraj gdy kima działała to Current pokazywał 2Amp dziś już jest 0Amp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 .Bloki pomiarowe pokazują Grupa1- Absolute Pressure 10bar przy włączonej klimie Grupa2- 4.9V 13.9V 0.40V 0.025A Grupa34- 41°C 41°C 40°C 40°C Grupa35- 39°C 33°C 32°C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 (edytowane) Mogę się pokusić o założenie nowego sprzęgła sprężarki tylko pytanie czy nie padnie tak jak to obecne? Czy faktycznie jest problem ze zbyt wysokim napięciem? Edytowane 9 Czerwca 2021 przez AudiA4uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 (edytowane) Panowie i panie na prawdę nikt nic nie podpowie od czego zacząć? Proszę o każde słowo krytyki. Tu potrzeba wyciągnąć wnioski i ruszyć do przodu W dniu 23.05.2021 o 10:02, a4b6malysz napisał: W dniu 9.06.2021 o 15:12, AudiA4uk napisał: Mogę się pokusić o założenie nowego sprzęgła sprężarki tylko pytanie czy nie padnie tak jak to obecne? Czy faktycznie jest problem ze zbyt wysokim napięciem? Edytowane 11 Czerwca 2021 przez AudiA4uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Sprawdź dobrze te kable, które na fotce wrzuciłeś czy nie są przetarte i nie dotykają do obudowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Sprawdź dobrze te kable, które na fotce wrzuciłeś czy nie są przetarte i nie dotykają do obudowy. W tej chwili już jest inna sprężarka założona. Chyba że kabel z kostką jest przytarty u gdzieś robi zwarcie ? Nie chce się wierzyć żeby kolejne sprzęgło padło od tak na drugi dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Raczej nie. Musiałbyś mieć niesamowitego pecha. Sprawdź dobrze przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 (edytowane) A co myślisz o tym że na tym pomiarze pokazuje 14V na wtyczce ? Nie jest to za dużo ? Edytowane 11 Czerwca 2021 przez AudiA4uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 To jest normalne. Alternator wytwarza napięcie do naładowania aku (nawet do 14,7 V). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Ok, zmierzyłem jeszcze miernikiem i pokazuje 13.4V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporeira 4 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 U mnie dzisiaj taki przypadek. Zaczęło jechać spalonym plastikiem, po czym klima przestała działać. Co się stało i jak to naprawić? VCDS pokazuje następujący błąd: 01270 - Sprz�g�o elektromagnetyczne uk�adu klimatyzacji (N25) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem Ramka zamro�ona: Stan b��du: 01101010 Priorytet b��du: 3 Cz�sto�� b��du: 1 Wska�nik czasu: 0 Data: 2021.08.15 Czas: 14:00:32 Ramka zamro�ona: Napi�cie: 12.80 V Nat�enie pr�du: 0.425 A Napi�cie: 12.90 V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Na jaki język mamy Ci to przetłumaczyć? 01270 - Sprz�g�o elektromagnetyczne uk�adu klimatyzacji (N25) Bo polskiego najwidoczniej nie rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporeira 4 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Interesowało by mnie jaki jest koszt naprawy oraz czy idzie to samemu ogarnąć (bez warsztatu). Czy tą sprężarkę się nastawia/regeneruje? Czy jest cała do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 26 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Panowie i panie gdzie znajdę schemat okablowania od klimy ? szukam w necie i nie mogę znaleźć nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 Na stronie erWin po zarejestrowaniu się i wykupieniu limitu czasowego. erWin – Startseite nicht eingeloggt ERWIN.AUDI.COM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się