ernius Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Jako że autko domaga się wymiany dwumasu byłem u mechanika i stwierdzil że mam do wymiany rolke przy alternatorze bo faktycznie po zdjceiu paska slychac jak halasuje oraz stwierdzil ze silnik jakos twardo pracuje. Dwa pytanka: - numer tego kólka ( AVF 2002 rok ) i jakaś przybliżona cena. - co może byc przyczyną że silnik "twardo" pracuje? Takie mam dziwne odczucia ze przy obrotach do 2 tys pracuje jak traktor. Mam swojego Vaga i co jakis czas podpinam, błędów brak.
Rokiś Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 dwumas i sprzęgło 2400 zł Robocizna 400-500 zł
bobusiek Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Kolo pasowe ze sprzęgłem jednokierunkowym do alternatora jakieś 160 zł.
ernius Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 EGR niezaślepiony. Jak sprawdzić czy działa poprawnie? logi ? Za koło dwumasowe + sprzęgło + robocizna 2000tys. Mechanik jest mechanikiem w Aso skoda wiec pewnie tam ma jakieś rabaty na części.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się