Kaki81 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Witam wszystkich, mam dziwny problem z Audi a4 b7 alz 1.6 nie zagazowana, przebieg 200.000km, autko odpala i jezdzi normalnie do czasu kiedy silnik osiągnie temp. 90C wtedy zgasnie (nie zawsze ale często) i nie da się odpalić auta. Po 5-10minutach auto odpalam od strzała i jezdzi normalnie cały dzień, nawet 700km potrafi przejechać bez żadnych problemów z odpaleniem w przerwach. Sondy obydwie sprawne, katalizator nowy, czujnik położenia wału korbowego i wałku rozrządu nowy. Przepływka nowa, wszystko powoli wymieniałem w przeciągu 2 lat, vcds nie pokazuje błędów silnika tylko moduł konfortu coś z drzwiami. Bardzo proszę o wszelkie sugestie bo mechanik dopiero za 2 tygodnie
Kaki81 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2020 W sumie cewki jeszcze nie sprawdzałem, myślałem że coś z paliwem może być, dodam że przepustnica wypucowana, dolot szczelny sprawdzany dymiarką, filtr paliwa wymieniony 2 lata temu
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 miałem na wiosne B6tkę z takimi objawami jak u Ciebie, wymiana cewki ozywiła auto
Kaki81 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2020 A da się sprawdzić jakoś ta cewke np podpięcie pod vcds czy tylko np podmianka na sprawnna kolegi
Kaki81 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Dev cewka Beru siedzi nowa w autku i jak na razie z 5 razy gasiłem auto przy nagrzaniu do 90st C i luxxx... Auto jeździ jak nowe... Zobaczymy jeszcze za kilka dni
Kaki81 Opublikowano 2 Września 2020 Autor Opublikowano 2 Września 2020 Temat do zamknięcia, faktycznie cewka była padnięta. Problem z odpalaniem na ciepłym znikł. Wielkie dzięki Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się