radoslaw86n Opublikowano 25 Października 2020 Autor Opublikowano 25 Października 2020 (edytowane) Wiec walczę obecnie z gazem, spada mi ciśnienie po chwili i wychodzi na to, że cewka na reduktorze daje ciała. Czekam na części i robię regenerację reduktora. Ale mam jeszcze jedno pytanie póki co. W której grupie będą korekty długoterminowe i krótkoterminowe dla mojej jednostki czyli ADP 1.6 96r. i czy metoda jaką mi podpowiedział przem8 z odłączeniem aku kasuje obie korekty?? W większości są w grupach koło 30,31, itp. Gdzieś znalazłem, że powinny być w grupie 6, 7 i 8 dla tego rocznika ale nie wiem co tam oznaczają konkretne kolumny . Jeżeli ktoś coś tam wie to proszę o pomoc. Edytowane 25 Października 2020 przez radoslaw86n
przem8 Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 Krótką masz w gr.7 , a długa chyba w 8. W grupie z korektami długimi masz dane odnośnie korekty od wolnych obrotów i pod obciążeniem. Korekty mają być jak najbliżej 0, a w pętli otwartej napięcie ma stać na 0,8V. Musisz wyczuć kiedy przechodzi sterownik z CL na OL.
Pieterb Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 masz tylko sobie przetłumacz ps tam nie ma grupy 30 i 31 blokiA4-adp,adr,aeb.doc
radoslaw86n Opublikowano 13 Listopada 2020 Autor Opublikowano 13 Listopada 2020 hej wracam z naprawionym reduktorem gazu i po jego ustawieniu , logi dynamiczne wyglądają : LPG: http://www.vaglogi.pl/log-000_002_007_pZu9F.html PB: http://www.vaglogi.pl/log-000_002_007_G5TMi.html dalej się coś na lpg w zakresie obrotów od 3000- do 4600 wartość lambda ucieka . Choć mapa gazu mi w dół ucieka w na samym końcu i może to jest powodem. Podniosłem mnożnik żeby ją tam lekko wyrównać i zobaczę jeszcze. Dalej mam 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached Skasowałem błędy podczas testu wróciłem na gazie pod dom i z powrotem miałem ale trochę inny bo 14-00 ADD Exceeded : 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Do tego mam temat rzekę czyli szarpanie po puszczeniu gazu ale to miałem od początku choć doszedłem do końca internetu to dowiedziałem się tyle, że nikt tego nie rozwiązał i ten typ tak ma ale wspominam o tym gdyby ktoś jednak sobie poradził z tym i miał dla mnie jakąś radę. Szarpie i na PB na LPG choć na PB wydaje się ciut mniej to odczuwalne. Puszczam gaz i po 1 sek jest szarpnięcie tak jakby z minimalną zwłoką. Jak lekko dodam gaz to też czuć szarpnięcie.
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 Trzeba dostroić lpg korektą po obrotach w tym zakresie co napisałeś. Masz też problem z mieszanką na biegu jałowym o czym mówi błąd.
radoslaw86n Opublikowano 13 Listopada 2020 Autor Opublikowano 13 Listopada 2020 ok o to jeszcze dostroję a mam może głupie pytanie ale skąd wiesz, że chodzi o mieszankę na biegu jałowym??
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 (edytowane) 11 minut temu, radoslaw86n napisał: ok o to jeszcze dostroję a mam może głupie pytanie ale skąd wiesz, że chodzi o mieszankę na biegu jałowym?? Po tym 4 godziny temu, radoslaw86n napisał: (Add) Wrzuć potem loga na lpg 2+7 z normalnej jazdy i statycznego. Edytowane 13 Listopada 2020 przez przem8
radoslaw86n Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Opublikowano 28 Listopada 2020 Hej, najpierw chciałem się pochwalić, że zlikwidowałem w większości szarpanie przy puszczaniu i dodawaniu gazu. Winowajcą była ta cieknąca odma. Wymieniłem uszczelkę, która jest przy łączeniu odmy z pokrywą zaworów. Olej przestał cieknąć na kolektor i wychodzi na to, że łapał tam lewe powietrze. Wracając do błędu to dalej się pojawia: Więc odpaliłem auto, skasowałem błąd i przejechałem kawałek(w tym czasie się rozgrzał i przełączył na gaz) po zatrzymaniu sprawdziłem błędy no i był on : 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Log w którym ten błąd musiał wyskoczyć: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_xfcy9.html Jak wtedy stałem na odpalonym silniku chciałem go skasować ale wyskakiwał od razu z powrotem więc zrobiłem log statyczny na LPG: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_mRb437a.html Wróciłem pod dom udało mi się skasować błąd tak żeby nie pojawił się ponownie i zrobiłem dwa logi statyczne LPG: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_B5LqXjc.html PB: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_g9W7z1.html
Pieterb Opublikowano 28 Listopada 2020 Opublikowano 28 Listopada 2020 (edytowane) Moim zdaniem kolego gaz do regulacji! Bo za biednie jest. Edytowane 28 Listopada 2020 przez Pieterb
radoslaw86n Opublikowano 29 Listopada 2020 Autor Opublikowano 29 Listopada 2020 Dzięki za odpowiedź, a po czym poznajesz, że jest biednie? Pytam bo mapy LPG i PB się pokrywają.
Pieterb Opublikowano 29 Listopada 2020 Opublikowano 29 Listopada 2020 bo rozjeżdżają Ci się korekty a po za tym ten błąd też nie bierze się z niczego i bez powodu 17 minut temu, radoslaw86n napisał: Pytam bo mapy LPG i PB się pokrywają. to nie do końca jest miarodajne - zerknij na czasy wtrysku tam dobrze będzie widać Gdzieś tu był temat o regulacji lpg możesz sobie go przeczytać to bardziej Ci się powinno rozjaśnić co nieco.
radoslaw86n Opublikowano 30 Listopada 2020 Autor Opublikowano 30 Listopada 2020 Ok dzięki wielkie, postaram się to ustawić a jak nie to gazownik to zrobi i dam znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się