bogirdm Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Witam, panowie mam pytanie. Mam problem z kierunkowskazami w A4 B6 2001r. Mianowicie, kiedy włączam w prawo , najpierw miga w lewo dopiero potem w prawo. Wyczytałem na forum żeby najpierw przeczyścić contact sprayem, niestety nie pomogło. Kupiłem używaną i po wymianie zaświeciły się kontrolki ABS , ręczny i coś tam jeszcze. Kawałek przejechane i nie zgasły. Założyłem ponownie stare i co ciekawe kontrolki wciąż się świecą. Czy coś trzeba zmienić w kodowaniu czy może być jakaś inna przyczyna. Dzięki z góry. Pozdrawiam.
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Musisz przyuczyć czujnik kąta skrętu. Jazda próbna ok. 15 km/h i krecisz kierownicą do końcowego położenia w prawo, na prosto i w lewo do końcowego i na prosto. Kręć normalnie nie za szybko. To troche potrwa zanim się przyuczy więc nie rezygnuj za pierwszym razem. Próbuj do skutku. 1
bogirdm Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Muskel1 dzięki za odpowiedz. Czyli jazda zlikwiduje kontrolki które nie świecą po wymianie ?
bogirdm Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Jeszcze raz bardzo dziękuję. w takim razie wysyłam żonę na przejażdżkę
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Zrób sam bo żona z kierownicą w ręku przyjdzie 1
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 To my samce jesteśmy zwierzętami alfa, to my rozjuszyliśmy ogień. Przyuczanie czujników skrętu to nasza domena Nie ma problemu. Wyjaśnij dobrze i powinno zadziałać. Ważne, żeby po pierwszej nie udanej próbie nie rezygnować. Dużo osób właśnie mówi, że nie działa taj. To troche potrwa zanim sie przyuczy. Czasami łapie ustawienia od razu, czasami własnie kilka razy trzeba kręcić. 1
bogirdm Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Chyba muszę ją wysłać na lotnisko a tak poważnie to mam nadzieję że da radę i Twoja sugestia pomoże
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 wymieniałeś samą manetkę czy cały przełącznik zespolony z taśmą? 1
bogirdm Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Cały przełącznik. Nr fabryczny się zgadza. Jedyną różnica to u mnie jest sw 02 a ja kupiłem sw 08 Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez bogirdm
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Ważne jest żeby przy wymianie nie poruszyć taśmy. Koła muszą być na prosto i kierownica też. Wtedy taśna jest w pozycju "0" Jak taśma jest fabrycznie nowa ma ona zabezpieczenie przed nieumyślnym przestawieniem. Ważne jest żeby przy montażu właśnie taśma była w tej pozycji. Jeżeli bedzie w jedną strone więcej przestawiona to może dojść do jej zerwania przy maksymalnym skręcie w przeciwnym kierunku. Do tego mogą być trudności z przyuczaniem czujnika kąta skrętu. Miałeś koła i taśme na prosto? 1
bogirdm Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Mam nadzieję , że tak. Mechanik robił. Ja wszystko ogarniam zdalnie, baaardzo zdalnie
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Ok. Mechanik powinien to wiedzieć. 1
bogirdm Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Pojechała żona przyuczać? jeśli zgasną to zmieni mechanik na kupione i znów nauka????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się