jaro333 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam. JEstem za granicą i przytrafiło mi się dziwactwo , urtata mocy klekotanie udaało mi sie zrobić log 004 miał być dynamiczny ale bałem sie gazowac , przepraszam że wystawiam nie obrobiony ale ratujcie koledzy ,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Specified start,Actual start,Cold Start Valve,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,2 to -3,2 to -3,3-70,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, °BTDC, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,987,1.3,23.8,2.8,,,,,,,,,, ,0.35,987,1.3,22.7,2.8,,,,,,,,,, ,0.71,1008,1.3,23.1,2.8,,,,,,,,,, ,1.06,1008,1.1,24.0,2.8,,,,,,,,,, ,1.43,1029,0.9,23.3,2.8,,,,,,,,,, ,1.79,1071,0.4,21.6,2.8,,,,,,,,,, ,2.15,1092,0.2,23.3,2.8,,,,,,,,,, ,2.51,1113,0.0,24.0,2.8,,,,,,,,,, ,2.87,1134,0.0,24.9,2.8,,,,,,,,,, ,3.23,1155,0.2,25.3,2.8,,,,,,,,,, ,3.59,1155,0.2,25.5,2.8,,,,,,,,,, ,3.95,1176,0.2,26.0,2.8,,,,,,,,,, ,4.32,1176,0.4,26.2,2.8,,,,,,,,,, ,4.70,1176,0.4,26.2,2.8,,,,,,,,,, ,5.08,1176,0.4,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,5.48,1155,0.2,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,5.87,1155,0.2,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,6.26,1134,0.0,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,6.65,1113,0.0,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,7.04,1113,0.2,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,7.43,1113,0.0,26.4,2.8,,,,,,,,,, ,7.82,1092,0.2,26.4,2.8,,,,,,,,,, ,8.21,1092,0.2,26.4,2.8,,,,,,,,,, ,8.60,1113,0.0,26.2,2.8,,,,,,,,,, ,8.99,1113,0.0,26.0,2.8,,,,,,,,,, ,9.40,1134,0.0,26.2,2.8,,,,,,,,,, ,9.82,1155,0.2,26.0,2.8,,,,,,,,,, ,10.21,1155,0.2,26.2,2.8,,,,,,,,,, ,10.61,1176,0.4,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,11.00,1197,0.7,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,11.39,1218,0.9,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,11.78,1218,0.9,26.8,2.8,,,,,,,,,, ,12.17,1239,1.1,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,12.56,1260,1.1,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,12.95,1260,1.1,26.6,2.8,,,,,,,,,, ,13.34,1260,1.1,26.6,2.8,,,,,,,,,,
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 too sa logi na jalowym czy dotykales pedal gazu .... poza tym zrob troche wiecej logow i czy byly jakies bledy w Vag'u ... wrozek na forum nie ma ... moze rozrzad przeskoczyl,moze pzrestawiacz kata wtrysku ... cholera wie
jaro333 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Dodawałem troche gazu i jechałem na 2 bałem się gazować do okropie metaliczny głos i spadek mocy , mam jeszcze 003 tak samo robione , ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1155,380.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,0.38,1134,435.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,0.76,1155,435.0,510.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.12,1176,435.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.48,1176,430.0,520.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.84,1197,425.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.20,1197,425.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.56,1218,420.0,520.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.92,1218,415.0,520.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.28,1239,415.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.64,1260,410.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.99,1260,410.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.35,1281,415.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.71,1281,430.0,530.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.07,1302,425.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.43,1302,415.0,530.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.86,1323,405.0,550.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.26,1323,355.0,545.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.66,1344,340.0,540.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.07,1344,335.0,545.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.47,1323,335.0,545.0,4.8,,,,,,,,,, ,7.88,1323,315.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,8.29,1323,310.0,540.0,4.8,,,,,,,,,, ,8.69,1323,320.0,530.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.10,1302,330.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,9.50,1302,380.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,10.02,1302,395.0,376.53,1302,,,,,,,,,, ,18.95,1302,375.0,530.0,4.8,,,,,,,,,, ,19.34,1323,370.0,540.0,4.8,,,,,,,,,, ,19.73,1323,370.0,540.0,4.8,,,,,,,,,, ,20.12,1323,370.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,20.51,1323,365.0,530.0,4.8,,,,,,,,,, ,20.90,1323,365.0,530.0,4.8,,,,,,,,,, ,21.29,1323,365.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,21.68,1344,355.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,22.07,1344,335.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,22.46,1323,315.0,530.0,4.8,,,,,,,,,, ,22.85,1323,320.0,545.0,4.8,,,,,,,,,, ,23.25,1323,320.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,23.64,1323,320.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,24.03,1323,325.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,24.42,1302,325.0,520.0,4.8,,,,,,,,,, ,24.82,1302,325.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,25.22,1302,325.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,25.63,1302,330.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,26.04,1281,330.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,26.44,1281,330.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,26.85,1281,335.0,520.0,4.8,,,,,,,,,, ,27.26,1281,335.0,510.0,4.8,,,,,,,,,, ,27.66,1281,340.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,28.07,1281,345.0,520.0,4.8,,,,,,,,,, ,28.47,1281,345.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,28.88,1260,345.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,29.29,1260,345.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,29.69,1260,345.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,30.10,1260,370.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,30.50,1260,410.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,30.91,1281,450.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,31.32,1302,445.0,525.0,4.8,,,,,,,,,, ,31.72,1323,430.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, ,32.13,1344,405.0,545.0,4.8,,,,,,,,,, ,32.54,1344,340.0,555.0,4.8,,,,,,,,,, ,32.94,1323,285.0,535.0,4.8,,,,,,,,,, Wednesday,01,April,2009,19:16:34 028 906 021 CE ,,1.9l R4 EDC 00SG 0803, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,861,285.0,470.0,59.8,,,,,,,,,, ,0.36,861,285.0,470.0,59.8,,,,,,,,,, ,0.72,861,285.0,480.0,59.8,,,,,,,,,, ,1.08,861,285.0,485.0,59.8,,,,,,,,,, ,1.44,861,285.0,480.0,59.8,,,,,,,,,, ,1.80,861,285.0,465.0,59.8,,,,,,,,,, ,2.16,861,285.0,480.0,59.8,,,,,,,,,, ,2.52,861,285.0,475.0,59.8,,,,,,,,,, ,2.88,861,285.0,480.0,59.8,,,,,,,,,, ,3.24,861,285.0,480.0,59.8,,,,,,,,,, ,3.59,861,285.0,475.0,59.8,,,,,,,,,, ,3.95,861,285.0,480.0,59.8,,,,,,,,,, ,4.31,861,285.0,480.0,59.8,,,,,,,,,, ,4.66,861,285.0,485.0,59.8,,,,,,,,,, ,5.01,861,285.0,475.0,59.8,,,,,,,,,, ,5.37,861,285.0,470.0,59.8,,,,,,,,,, ,5.74,861,285.0,475.0,59.8,,,,,,,,,, ,6.09,861,285.0,455.0,59.8,,,,,,,,,, ,6.45,861,285.0,470.0,59.8,,,,,,,,,, Błędy są dwa 01269 i 00550
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 logi maja byc na jalowym ... bez dodawania gazu .. te sie do niczeo nie nadaja ... poza tym napisalem Ci wyzej co moze byc przyczyna i potwierdzaja to Twoje bledy .. wiecej info znajdziejsz uzywajac opcji szukaj ...
mcm Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 utrata mocy, klekotanie - mnie to wygląda na pasek rozrządu, chyba przeskoczył
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 utrata mocy, klekotanie - mnie to wygląda na pasek rozrządu, chyba przeskoczył tak tez napisalem wyzej ... najbezpieczniej furmanke odstawic do mechanika ...
jaro333 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Logi statyczne robiłem też , w nich jestmozna powiedzieć idealnie tylko kąt statyczny na poziomie 38 , stało mi się to jak jechałem na autostradzie z górki albo pod górkę bes gazu potem gaz i klekot i mocy nic. na jałowym chodzi cich nawet nie gaknie , jak zacznę jechać zaczynają się cyrki.
mcm Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 a odpala bez problemu czy kręcisz dłuzej żeby załapał ??
jaro333 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Jeste w Austrii , i w tym cały problem , drogo tu jak cholera , jak pasek to zwalam przód i zobaczę na znakach to powinienem zrobić sam , zWasz pomocą oczywiścvie , tylko czy napewno rozrząd, co mam zrobić by sie upewnić?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 20:08_________________________________________________odpala w normalnie , troche twarda praca , ale kąt po wymianie paska (jakieś 2000 km temu ) troche do poprawy była na poz 38jedn.[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 20:10_________________________________________________Stało to się w Czechach ale jakoś dojechałem , raz było dobrze raz żle i pomału dojechałem , ale teraz to jest lipa nie moge na wet 30 jech tylko trochę gazy i klekot i moc ucieka zupełnie
mcm Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Jeste w Austrii , i w tym cały problem , drogo tu jak cholera , jak pasek to zwalam przód i zobaczę na znakach to powinienem zrobić sam , zWasz pomocą oczywiścvie , tylko czy napewno rozrząd, co mam zrobić by sie upewnić?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 20:08_________________________________________________odpala w normalnie , troche twarda praca , ale kąt po wymianie paska (jakieś 2000 km temu ) troche do poprawy była na poz 38jedn. może przy wymianie paska coś sknocili, albo źle go naciągnęli,
jaro333 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zdjołem osłone , na napinaczu znaki sie nie pokrywają , jak zapale jeszcze bardziej przechodzi znak.
mcm Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 w Zdjołem osłone , na napinaczu znaki sie nie pokrywają , jak zapale jeszcze bardziej przechodzi znak. więc chyba jednak pasek przeskoczył...[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 20:20_________________________________________________jeśli potrafisz ustaw od nowa i dobrze skręć (ustaw) napinacz[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 20:21_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t45532.0.html;highlight=ustawienie+rozrz%C4%85du tu masz trochę pomocy
jaro333 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Dziwne jest to , że jakby przeskoczył to i na jałowym na postoju chyba by klekotał i jak jechałem po tym to czasami coś zaskoczyłi i przyspieszał normalnie , moze to napinacz cyrki robi?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 20:24_________________________________________________Więc , jaka decyzja zaczynać od rozrządu, ja szpeniem na tyle nie jestem więc słucham fachowców.[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 20:33_________________________________________________Jak mam robić to na starych częściach (o ile mozna nazwać częsci po 2000 km, ale przeskok też pasek napewno osłabił , napinacz to nie wiem ) czy kupić nowe bruuu , kasaaaa.??
mcm Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 zależy czy napinacz był wymieniany, przy rozrządzie zaleca się wymieniać wszystkie rolki i napinacz, może ktoś coś pominął i stało się jak się stało, odczytaj błędy jeszcze przed rozbiórką może coś innego powiedzą
jaro333 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Sprawdziłem rozrządz , wyglada na ok. znaki ok. Obruciłem kilka razy wałem , trochę napinacz podciągnełem i tylko tyle , jurto może złożę do kupy wszysko i sprawdzę , ale jak nic nie zrobiłem , to się nic nie polepszy , macie jakieś pomysły co mam robić , bo robi mi sie już gorąco , proszę o pomoc.[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 23:47_________________________________________________Witam. Gdzie jest ten przestawiacz kąta wrtysku w pompie , czy można go jakoś naprawiać czy jest to wyższa szkoła jazdy , nie wiem co robić ?
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 prosze. pkt 12. sprawdz kabelki dochodzace do n108 ... poza tym sprawdz bezpieczniki w skrzynce gdzie jest ECU oraz kabelki od wtryskiwacza sterujacego ....
jaro333 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Złożyłem rozrząd , odpaliłem autko , jest jeszcze gorzej reraz na wolnych też gdacze , podałem mu paliwo bezposrednio z bańki , to samo ale przez chwile było ciszej. [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 22:28_________________________________________________Ecu to jest ta czarna skrzynaka w perzegrodzie? [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 22:33_________________________________________________Bezpieczniki ok. jak spr, ten czujnik początku...?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 23:05_________________________________________________jaka oporność?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 23:12_________________________________________________Wykazuje mi brak jakiejkolwiek rezystancji[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 23:20_________________________________________________Witam ponownie rozebrałem pompę i wymieniam n108 powiedzcie prosze jaki numer boscha tego czujnika bo w autku mam 0281002179 a w katalogu jest etos jest zupełnie inny i nie wiem jakiego mam szukać , pojechałem na szrot dali mi 0281002136 i nie wiem już co i jak.Pomocy.[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2009, 16:19_________________________________________________Witam. Problem rozwiązany, n108 był uszkodzony, przy połączeniu z obudową przerwały się kable , nie można było ich przylutować i wymieniłem na urzywany ze szrotu. Dzięki wszystkim.
spanky Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Problem rozwiązany, n108 był uszkodzony, przy połączeniu z obudową przerwały się kable , nie można było ich przylutować i wymieniłem na urzywany ze szrotu. Dzięki wszystkim.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się