kj01 Opublikowano 14 Września 2020 Opublikowano 14 Września 2020 Witam, podłączyłem ostatnio vaga do auta i okazało się ze znowu mam padnięty czujnik temp paliwa w pompie, dodam ze od początku roku wstawiłem już 2. Co jest grane? trafiają mi się badziewne czujniki czy z pompa coś nie tak?
Dev Opublikowano 14 Września 2020 Opublikowano 14 Września 2020 1 godzinę temu, kj01 napisał: Witam, podłączyłem ostatnio vaga do auta i okazało się ze znowu mam padnięty czujnik temp paliwa w pompie, dodam ze od początku roku wstawiłem już 2. Co jest grane? trafiają mi się badziewne czujniki czy z pompa coś nie tak? wiazka uszkodzona
kj01 Opublikowano 15 Września 2020 Autor Opublikowano 15 Września 2020 Ale gdzie? W samej pompie czy gdzieś przy niej. Jest gdzieś schemat jakich i gdzie szukać przewodów?
kj01 Opublikowano 22 Września 2020 Autor Opublikowano 22 Września 2020 Rozebrałem nastawnik i sprawdziłem. Ktos musiał wcześniej grzebać przy nastawniku bo luty nie były oryginalne a 4 blaszka była ułamana i stąd ten bład z usterka czujnika. Troche sie napociłem żeby to zlutować. Jak na razie nie ma błędu. Ale mam pytanie bo po zagrzaniu silnika temp paliwa jaka pokazuje mi vag sie różnią. Otóż w BS grupa 000 ramka 9 temp - 158 stC. a w MS grupa 7 tylko ok 58 stC. Dodam ze temp paliwa z BS jest brana pod uwagę przy ustawianiu kata wtrysku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się