Audi/// Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Witam panowie Jestem po wymianie modułu radia tego w bagażniku po lewej stronie, ponieważ stary został zalany, po tym brak glosu, w końcu padło wszystko. Szybka wymiana na nowy używany, wróciło wszystko do normy, lecz ochrona komponentu ogranicza kilka funkcji radia. No i wracam wlasnie z serwisu audi i tu pojawia się problem. Po kilkunastu minutach oddają mi auto i twierdzą, że zdjecie CP nie jest możliwe, ponieważ wszelkie próby blokuje im gateway. Oddają kluczyki i mówią, że nie pomogą. Czy spotkał się ktoś z taką sytuacją? Szukałem co nieco po forum ale nic specjalnego nie znalazłem
Góral65 Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Z wymianą modułów w B8 to jest problem, nie masz uzupełnionego profilu i nie wiem z jakiego roku masz auto a po kodzie silnika przypuszczam że przedlift, w 2009/2010 gateway miał zmiany komunikacji z can na optyczną i jeśli kupiłeś moduł zły to nie będzie działało, to była lepsza wiadomość możliwe że kupiłeś moduł z wędki to że mechanicy mówili że coś im tam nie łączy to było takie tłumaczenie a info na policję poszło i można się spodziewać wezwania, to są tylko moje przypuszczenia.
Audi/// Opublikowano 23 Września 2020 Autor Opublikowano 23 Września 2020 (edytowane) No ten rok uciekł gdzieś faktycznie, auto jest z 2015 z US. Moduł w wprost wyciągnięty z auta na placu niemca, który sprowadza auta ze Stanów do odsprzedaży, naprawy i na części, także w kwestii legalności jestem pewny. Numery są dokladnie takie same, jedyne co się rozni to rok produkcji komponentu. Dodatkowo sprzedawca został poinformowany o fakcie wizyty w serwisie, po czym wystawił mi fakturę na część na której jest nawet numer seryjny części i bodajże numer vin dawcy na moją prośbę. Edytowane 23 Września 2020 przez Audi///
Audi/// Opublikowano 23 Września 2020 Autor Opublikowano 23 Września 2020 Jak w Nl to jak najbardziej jestem chętny, ale do Rzeszowa to nie jest mi po drodze ?, nie jest to temat który jakoś mega mnie pali i musi byt to juz zrobione brak FM mi nie przeszkadza a brak głośników od strony kierowcy jestem w stanie przeżyć, no ale fakt tego nie udogodnienia jednak trochę mnie irytuje i wypadało by to naprawić. Jest może możliwość ogarnięcia tego jakoś wysyłkowo bez auta? Ewentualnie ktoś z warminsko-mmazurskiego bo w tych okolicach najbardziej w po drodze, albo może jakiś magik, działający w Niderlandach?
Tom A4 Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Większość serwisów przy pierwszych problemach oddają auto i Dziękujemy ale nie pomożemy. Wszystko jest do ogarnięcia kwestia wiedzy.
Audi/// Opublikowano 3 Października 2020 Autor Opublikowano 3 Października 2020 Tak wiec, po pewnym czasie temat zostal ogarniety. Jako ze jestem totalnym laikiem i lutownice mialem moze z dwa razy w reku postanowilem mimo to podjac sie tematu. Majac tuner stary i nowy, wystarczylo wylutowac pamiec eeprom i je po prostu przelozyc, po operacji auto nie widzi cp i wszystko wraca do normy, bez zadnych bledow. Koszt wykonania uslugi: 2€ za najtansza i lutownice I kolejne 2 € na paste lutownicza. Czas pracy okolo 25 minut do tego jakies 6godzin szperania po anglojezycznych forach. Co w porownaniu do kosztu uslugi kolegow z Polski czy Holandii, ktorzy zoferowali pomoc za 150 € wydaje sie udana operacja i warta poswiecenia, bo przez te 20 minut spocilem sie jak bym biegal z godzine. Rozumiem tez kolegow, ktorzy zajmuja sie takimi rzeczami na codzien, ze moga byc oburzeni ujawnieniem czegos takiego ale dla mnie 200 zl za 10 minut pracy to stanowczo za duzo, tak wiedza kosztuje, wiem. Ale i tak mysle ze maly odsetek ludzi, ktorzy znajda takie informacje ja wykorzystaja, także badzcie spokojni, nikt wam pracy nie odbierze. A ja was bardzo szanuje, za wiedze i umiejetjosci, patrzac na to ile mi czasu zajelo, zeby taka pier**le zrobic. Mysle ze wskazowka sie przyda dla osob ktore po zalaniu maja problemy z tunerami, i wymieniajac tuner na taki o identycznych numerach zmagaja sie pozniej z CP moga zrobic to sami lub przy pomocy kogos kto dobrze wladza lutownica za pare groszy. Oczywiscie do tego podstawowa chociaz znajomosc vcds lub vcp wrazie jakichkowiek problemow z bledami czy kodowaniem nowej jednostki. Pozdrawiam i mam nadzieje ze nie wywolam zaraz jakiejs burzy. P.S przepraszam za brak polskich znakow, klawiatura... 1
Muskel1 Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 Brawo, masz zdjęcie tego EEPROMu którego przelutowałeś czy nie można sie pomylić bo jest jeden taki na płytce?
Audi/// Opublikowano 3 Października 2020 Autor Opublikowano 3 Października 2020 Na płycie jest kilka pamieci, ale te na których jest cp, czy fale radia, łatwo rozpoznać szperając w necie, bo jest ich z tego co się orientuje nie wiele, nawet jak wymienisz inny, to podejrzewam ze nic się nie stanie, a w razie problemu z identyfikacja służę pomocą, trochę się edukowałem zanim się za to zabrałem Ten konkretny jest z modułu usa, który obsługuje mmi 3g high
Muskel1 Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 Ja osobiście nie potrzebuje (jak na razie) ale może inni koledzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się