Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza


Maro_1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem w trakcie poszukiwań A4 B7. Dzisiaj otrzymałem raport odnośnie jednej sztuki, wykryto nalot rdzy przy sprężynach oraz z tyłu progów. Jak dla mnie to na zdjęciach wygląda więcej jak nalot. Proszę o radę czy w ogóle zawracać sobie głowę.

2020092521410787433400.jpg

2020092521410438707800.jpg

2020092521410167241400.jpg

2020092521405908117200.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie nadkola i zakola tył wyglądają nie lepiej. Nie jedno b7/b6 tak będzie wyglądać, kwestia podejścia do tematu i opłacalności wybebeszenia i zrobienia konkretnej konserwacji. Samochód golas to bym spasował, jak nie, jechać i oglądać o ile blisko, jak gdzieś dalej przemyśleć sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwozie auta w stanie dobrym, jednak do weryfikacji i usunięcia dwa wycieki ( płynu chłodzącego oraz oleju) , Widoczne ślady korozji powierzchniowej na układzie wydechowym elementach zawieszenia oraz podwoziu ( zwłaszcza w okolicy progów pojazdu w tylnej części) w przyszłości będzie konieczność zabezpieczenia progów.
Brak uszkodzeń mechanicznych podwozia. Brak wycieków w tylnej części pojazdu. 

Taki był opis speca z autotesto. Jak dla mnie progi i kielichy to już do naprawy a nie nalot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładny opis, w przyszłości haha to kiedy jak zgniją? To wymaga działania na już. Dokładna ocena to nie ze zdjęć na jaką sakle ruda szaleje, w większości przypadków wystarcza oczyszczenie i zabezpieczenie by nie gniło ponownie. Mam b6 i robiłem to u siebie, na forum jest kilka relacji jak to mniej więcej wygląda.

Edytowane przez tass
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to ja myślę żeby nie kupować tego samochodu. Tak czy inaczej to tak jak mówisz ocena co trzeba będzie robić na miejscu Ślężę zdjęć widać że progi i kielichy już trzeba naprawiać oraz zabezpieczyć. Teraz pytanie jakie to koszty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maro_1 napisał:

Teraz to ja myślę żeby nie kupować tego samochodu. Tak czy inaczej to tak jak mówisz ocena co trzeba będzie robić na miejscu Ślężę zdjęć widać że progi i kielichy już trzeba naprawiać oraz zabezpieczyć. Teraz pytanie jakie to koszty?

A ile takie B7 kosztuje i napisz coś więcej na jego temat (silnik, wyposażenie, przebieg)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B7 2006 1.8T 163KM Quattro, siedzenia alcantara podgrzewane , lewy tył drzwi oraz błotnik robione po kolizji . cena była 24800 po negocjacjach i upuście na przerejestrowanie 23500. Samochód ze Szwecji do przerejestrowania i opłat. Przebieg 210000

 

 

Edytowane przez Maro_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie ta korozja to cena wydaje się ok. Auta ze Skandynawii są zawsze bardziej skorodowane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie gdyby nie ta korozja. Mój brak doświadczenia zadecydował o tym że sprawdzałem to auto, bo gdybym wiedział że ze Szwecji auta takie są to bym sobie głowy nie zawracał. 

 

1.jpg

Edytowane przez Maro_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozaglądajcie w swoje nadkola, sanki itd i zobaczycie ile rudej :D Ja widziałem trochę niemców, Anglików z dziurami już... Wiadomo, może ze Skandynawii auta są bardziej narażone na rdzę, bo sól itd, ale ogólnie jest to wadą w małyszach itd to słabe zabezpieczenie tylnych nadkoli. 

 

Edytowane przez szpakuziom
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we wtorek jadę zobaczę, a jutro sprzedawca ma mi zdjęcia tych progów zrobić bardziej dokładne. Jutro będę się konsultował z mechanikiem jakie koszty naprawy. Tak czy inaczej chciałem zabezpieczyć całe podwozie. To nie jest nowe auto i trzeba być tego świadomym że zawsze coś jest do naprawy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tak drogo, same fotele i quattro, brak xenon, felgi za ładne nie są. Pierwszy serwis, naprawa korozji (demontaż tylnego zawieszenia baku paliwa, plastików tanie nie będzie)  wyskoczą jakieś inne naprawy i robi się ładnie ponad 30k. 3 miesiące i samochód 15 lat mimo, że to nie fiat czy ford to trzeba się dobrze zastanowić nad opłacalnością.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, szpakuziom napisał:

Pozaglądajcie w swoje nadkola, sanki itd i zobaczycie ile rudej :D 

No właśnie, każdy mądry, bo tam nie zagląda i się nie przygląda, a one tak wyglądają... to nie to co było w b5. Takie to są padliny niestety.
Nawet polskie potrafią być tak przegnite.

 

Na pocieszenie jak oglądałem Subaru w podobnych rocznikach to już były dziurawe kielichy tylnych amortyzatorów xD

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tass napisał:

Trochę tak drogo, same fotele i quattro, brak xenon, felgi za ładne nie są. Pierwszy serwis, naprawa korozji (demontaż tylnego zawieszenia baku paliwa, plastików tanie nie będzie)  wyskoczą jakieś inne naprawy i robi się ładnie ponad 30k. 3 miesiące i samochód 15 lat mimo, że to nie fiat czy ford to trzeba się dobrze zastanowić nad opłacalnością.

no właśnie i dlatego będę szukał czegoś innego bo przy takiej rudej zgniliźnie to nie wyczyści się wszystkiego do końca i znając życie za 2 lata wyjdzie od nowa. :-(

 

Edytowane przez Maro_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...