Madlen Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam, ostatnio zauwazylam ze na biegu jalowym (przy rozgrzanym silniku) wystepuja drgania na karoserii. Silnik chodzi rowno, nie zmienia obrotow. Z obserwacji jednak wynika, ze sa one troche za niskie. Po wylaczeniu silnika i po ponownymn jego wlaczeniu przez pewien czas jest spokoj, nastepnie lekko spadaja obroty, pojawiaja sie lekkie wstrzasy, ktore z kolei pozniej sie nasilaja az do pewnego momentu i potem utrzymuja sie na stalym poziomie. W zwiazku z tym prosze o analize ponizszych logow: Statyczne: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5ae1483211f4b87.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be661ba3ff536ea2.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/75b2d095b801e30a.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d39db5d5dcc13bb9.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d378cdcaca2bbde.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd268090a9b8dbb5.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a239be7b66bdd438.html 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98918ffdb5eb558f.html Basic Settingts: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e33000d4177f230.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb1aab0fb31358d7.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba24969efea7f325.html Dynamiczne: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d80a148eca2dc198.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/198e09bcc209631e.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0414b11821374883.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbb4b48bbfa3fb8c.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d38d970ae47ecaa.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8b831b64b475066.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/828b7310c9709efc.html
lukaszr Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 1. Niedogrzane auto albo termostat do wymiany 2. Lekko odbiega korekcja na 3 i 4 cylindrze 3. Po BIP'ach widać, że pompki chyba w niezbyt dobrej kondycji są (może to być przyczyną wstrząsów) Reszta w normie, także zająłbym się tym co wyżej, a częstsze masowanie pedału gazu nie zaszkodzi.
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 2. Lekko odbiega korekcja na 3 i 4 cylindrze 3. Po BIP'ach widać, że pompki chyba w niezbyt dobrej kondycji są (może to być przyczyną wstrząsów) ja bym tutaj szukal przyczyny ... p.s kiedy wymieniales filtr paliwa ?
Madlen Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Filtr paliwa wymieniony byl niedawno 20.03.2009 r.
GRazny Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 no to chyba zostaje tylko STP Clean...(coś tam) + super paliwko (Vpower lub coś innego) i pałowanie samochodu (bez przesady)... po przejechaniu baku zrób logi ponownie i wtedy zaczniemy się przejmować
gaciu Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Mam takie same objawy i pytanie czy płyn STP musi być specjalny do PD czy może być po prostu do diesla. Na opakowaniu piszą o silnikach ID , IDI i common rail ale nic o PD.
marewel Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Nie wiem czy dawka paliwa powinna tak skakac. Podnies vagiem obroty silnika i zobacz,może dwumas mowi papa?
spanky Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Nie wiem czy dawka paliwa powinna tak skakac. Podnies vagiem obroty silnika i zobacz,może dwumas mowi papa? bardziej stawialbym na pompki ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się