Gość kaniasty Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Oto moje pierwsze Audi które kupiłem na giełdzie w Kownie (Litwa) za dobre pieniądze. Miałem do wydania 4tys Euro. W tej cenie był ładny Focus hatchback 1,9tdi 2000r i z tego samego roku Toledo 1,9tdi 90KM, bardzo zadbane, ale we wnętrzu się nie zakochałem. A że miałem jeszcze godzinkę to stwierdziłem, że po tych 6 godzinach przeszukiwania lawet ta 1 godz nie zrobi różnicy. Warto było. miałem szczęście bo stała blisko bramy wjazdowej i nawet można było się przejechac (kto był na takich giełdach wie o czym mówię ) Marzyłem wcześniej o A4 gdy pojeździłem kolegi autkiem. Mimo iż planowałem zakup auta o roczniku min 1999 to bez wahania zakupiłem Cherry Lady z 1996r. W Polsce przegląd wykazał jedynie przedni wahacz do wymiany. VAG natomiast zaskoczył mojego elektryka świetnymi parametrami pracy silnika, co dla mnie jest najważniejsze i z tego jestem mega zadowolony. Mam przejechane 267tys, jeżdżę na Mobilu 5W50. W zeszłym miesiącu wsadziłem na przód tarcze Brembo i klocki Bosh (choc lepsze są Ferodo bo Boshe są twarde). Ostatnią inwestycją był zakup alu i opon bo miałem ją sprowadzoną na zimówkach. Felgi RH 8J 17'' ET55, przód Barum 225/45, tył Dunlop 235/45. Turlają się dobrze Po pól roku: regenerowałem rozrusznik i wymieniłem tylne hamulce na tarcze Febi i klocki Steinhof ( u mnie popiskują, nie polecam) Po póltora roku: wymiana paska alternatora guma łącznik dolotu kolektora ssącego padł autoalarm:( Wymieniony na nowy z pakietem komfort wymiana czujnika położenia wału olej Catrol Magnatec 5W40 pozdro dla audimaniaków
zbyszek512 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 szlachetna fura tylko troszke wysoka, jakiś sportowy zawias lub gwintowany by się przydał
Gość kaniasty Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 widziałem komplet 4 sprężyn obniżających o 40mm z możliwością montażu z seryjnymi amortyzatorami w dobrej cenie. A na gwintowane nie mam kasy. Moich amorów nie chcę wymieniac bo mają powyżej 80% zużycia, poza tym cenię sobie komfort i nie myślę o sportowym zawiechu. Ale zestawik sprężyn wystarczyłby myśle..Tylko będzie lipa gdy przyjdzie sezon zimowy i wsadzę 15'' 195x65:(
GRazny Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Kolego nie słuchaj się ich i tak masz dobre zawieszenie na polskie drogi więc nie obniżaj zmień na poliftowe tylne lampy i przemaluj lamki do koloru lakieru i zmień też kierunki boczne na białe dodaj zdjęcia wnętrza jestem podobnego zdania... Kownie (Litwa) od każdej reguły są wyjątki... fajnie że trafiła Ci się w takim stanie...
zbyszek512 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 gwintowne zawieszenie ma ten plus że możesz sobie na zime podnieść go troszke,ale wielkim minusem jest cena, jeśli zapodasz te sprężyne o których pisałeś myśle że będzie wystarczająco obniżony i nie zmieni Ci to w tak drastyczny sposób komfortu jazdy
Mati18TcV Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ja sie zgodze gwint by sie przydał
Gość kaniasty Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 w sumie z moich pomiarów (ręcznych)wynika że, że średnica koła (wraz z oponą) 17calix225/45 jest tylko o 2cm większa niż koła z oponą zimową 15calix195/65. dla jednych tylko a dla innych aż...Ale jak pomyślę o manewrowaniu na moim ciasnym i okrawężnikowanym parkingu to cieszę się z mojego prześwitu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się