Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy 1.6TDI Engine (J623-CAYD) VW Caddy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po dodaniu gazu auto przechodzi czasem w tryb serwisowy (zapala się lampka świec) traci moc, czasem zapala się kontrolka silnika. Po restarcie silnika jakiś czas auto jeździ normalnie 

Błędy z VCDSa Bardzo proszę o pomoc

Tuesday,13,October,2020,17:08:39:10074
VCDS Version: Beta 11.6.0
Data version: 20111008



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 7N0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52

VIN: WV1ZZZ2KZDX138769

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CAYD) Labels: None
Part No SW: 03L 906 023 PC HW: 03L 907 425 C
Component: 1,6l R4 CR td H43 4991
Revision: --H43--- Serial number: 00000000000000
Coding: 00114014030400080000
Shop #: WSC 35110 790 50316
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PC 003007
ROD: N/A
VCID: 76E7E2EB7A07

No ASAM data for: "EV_ECM16TDI02103L906023PC" (VN35)
1 Fault Found:
7343 - ROD - Unknown Error Code
- Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Mileage: 133893 km
Date: 2084.14.15
Time: 14:08:24

Opublikowano

Masz za slaby interfejs, trzeba podłączyc cos lepszego i bedziemy wiecej wiedzieć

Opublikowano

Cześć dokładnie tak wymieniłem kabel i błąd się ukazał (Luftmysza - bardzo Ci dziękuję za pomoc). Myślicie, że EGR do wymiany czy raczej wystarczy w tym przypadku to przeczyścić ?

 

Chassis Type: 2K (7N0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52

VIN: WV1ZZZ2KZDX138769   Mileage: 134190km-83381miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CAYD)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 906 023 PC    HW: 03L 907 425 C
   Component: 1,6l R4 CR td H43 4991  
   Revision: --H43---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00114014030400080000
   Shop #: WSC 35110 790 50316
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PC 003007
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
   VCID: 76E84E34C9C73CF1C3-8022

1 Fault Found:
7343 - EGR Sensor 2
          P0407 00 [040] - Signal too Low
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 16
                    Mileage: 133893 km
                    Date: 2020.10.12
                    Time: 14:08:24

                    Engine speed: 1709.50 /min
                    Normed load value: 73.7 %
                    Vehicle speed: 63 km/h
                    Coolant temperature: 53 °C
                    Intake air temperature: 12 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.344 V
                    Unlearning counter according OBD: 39
                    EGR solenoid valve: actual value-ANG_EGRV[0]: -0.751 %
                    EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -15.027 %
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.684 V
                    EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.703 V
                    EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 70

Readiness: 0000 0000

 

Opublikowano

Witam,

Proszę o pomoc.

Zauważyłem, że po wypalaniu DPFa ( w tym silniku co jakiś czas samo się załącza obroty silnika są wyższe i trwa to jakieś 15-20minut potem obroty wracają  do normy) po takim wypalaniu auto jakiś czas jeździ  normalnie i przy przyśpieszaniu nie auto nie wchodzi  w stan serwisowy (kontrolka świec i utrata mocy).

Błąd z VCDSa  Myślicie że trzeba wymienić zawór EGR razem z chłodnicą  a może przeczyścić ? Jeśli wymienić jakiej firmy zawór polecacie ? Ktoś wymieniał ten zawór na nowy ?  Słyszałem, że zawory EGR po 2015 roku są jakieś poprawione ?

 

Chassis Type: 2K (7N0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52

VIN: WV1ZZZ2KZDX138769   Mileage: 134190km-83381miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CAYD)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 906 023 PC    HW: 03L 907 425 C
   Component: 1,6l R4 CR td H43 4991  
   Revision: --H43---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00114014030400080000
   Shop #: WSC 35110 790 50316
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PC 003007
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
   VCID: 76E84E34C9C73CF1C3-8022

1 Fault Found:
7343 - EGR Sensor 2
          P0407 00 [040] - Signal too Low
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 16
                    Mileage: 133893 km
                    Date: 2020.10.12
                    Time: 14:08:24

                    Engine speed: 1709.50 /min
                    Normed load value: 73.7 %
                    Vehicle speed: 63 km/h
                    Coolant temperature: 53 °C
                    Intake air temperature: 12 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.344 V
                    Unlearning counter according OBD: 39
                    EGR solenoid valve: actual value-ANG_EGRV[0]: -0.751 %
                    EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -15.027 %
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.684 V
                    EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.703 V
                    EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 70

Readiness: 0000 0000

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...