innuita33 Opublikowano 13 Października 2020 Opublikowano 13 Października 2020 Po dodaniu gazu auto przechodzi czasem w tryb serwisowy (zapala się lampka świec) traci moc, czasem zapala się kontrolka silnika. Po restarcie silnika jakiś czas auto jeździ normalnie Błędy z VCDSa Bardzo proszę o pomoc Tuesday,13,October,2020,17:08:39:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Data version: 20111008 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 7N0 Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 VIN: WV1ZZZ2KZDX138769 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CAYD) Labels: None Part No SW: 03L 906 023 PC HW: 03L 907 425 C Component: 1,6l R4 CR td H43 4991 Revision: --H43--- Serial number: 00000000000000 Coding: 00114014030400080000 Shop #: WSC 35110 790 50316 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PC 003007 ROD: N/A VCID: 76E7E2EB7A07 No ASAM data for: "EV_ECM16TDI02103L906023PC" (VN35) 1 Fault Found: 7343 - ROD - Unknown Error Code - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 133893 km Date: 2084.14.15 Time: 14:08:24
Dev Opublikowano 13 Października 2020 Opublikowano 13 Października 2020 Masz za slaby interfejs, trzeba podłączyc cos lepszego i bedziemy wiecej wiedzieć
innuita33 Opublikowano 20 Października 2020 Autor Opublikowano 20 Października 2020 Cześć dokładnie tak wymieniłem kabel i błąd się ukazał (Luftmysza - bardzo Ci dziękuję za pomoc). Myślicie, że EGR do wymiany czy raczej wystarczy w tym przypadku to przeczyścić ? Chassis Type: 2K (7N0) Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 VIN: WV1ZZZ2KZDX138769 Mileage: 134190km-83381miles 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CAYD) Labels: 03L-906-023-CAY.clb Part No SW: 03L 906 023 PC HW: 03L 907 425 C Component: 1,6l R4 CR td H43 4991 Revision: --H43--- Serial number: 00000000000000 Coding: 00114014030400080000 Shop #: WSC 35110 790 50316 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PC 003007 ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod VCID: 76E84E34C9C73CF1C3-8022 1 Fault Found: 7343 - EGR Sensor 2 P0407 00 [040] - Signal too Low Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 16 Mileage: 133893 km Date: 2020.10.12 Time: 14:08:24 Engine speed: 1709.50 /min Normed load value: 73.7 % Vehicle speed: 63 km/h Coolant temperature: 53 °C Intake air temperature: 12 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.344 V Unlearning counter according OBD: 39 EGR solenoid valve: actual value-ANG_EGRV[0]: -0.751 % EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 % High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -15.027 % High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.684 V EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.703 V EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 70 Readiness: 0000 0000
innuita33 Opublikowano 22 Października 2020 Autor Opublikowano 22 Października 2020 Witam, Proszę o pomoc. Zauważyłem, że po wypalaniu DPFa ( w tym silniku co jakiś czas samo się załącza obroty silnika są wyższe i trwa to jakieś 15-20minut potem obroty wracają do normy) po takim wypalaniu auto jakiś czas jeździ normalnie i przy przyśpieszaniu nie auto nie wchodzi w stan serwisowy (kontrolka świec i utrata mocy). Błąd z VCDSa Myślicie że trzeba wymienić zawór EGR razem z chłodnicą a może przeczyścić ? Jeśli wymienić jakiej firmy zawór polecacie ? Ktoś wymieniał ten zawór na nowy ? Słyszałem, że zawory EGR po 2015 roku są jakieś poprawione ? Chassis Type: 2K (7N0) Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 VIN: WV1ZZZ2KZDX138769 Mileage: 134190km-83381miles 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CAYD) Labels: 03L-906-023-CAY.clb Part No SW: 03L 906 023 PC HW: 03L 907 425 C Component: 1,6l R4 CR td H43 4991 Revision: --H43--- Serial number: 00000000000000 Coding: 00114014030400080000 Shop #: WSC 35110 790 50316 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PC 003007 ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod VCID: 76E84E34C9C73CF1C3-8022 1 Fault Found: 7343 - EGR Sensor 2 P0407 00 [040] - Signal too Low Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 16 Mileage: 133893 km Date: 2020.10.12 Time: 14:08:24 Engine speed: 1709.50 /min Normed load value: 73.7 % Vehicle speed: 63 km/h Coolant temperature: 53 °C Intake air temperature: 12 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.344 V Unlearning counter according OBD: 39 EGR solenoid valve: actual value-ANG_EGRV[0]: -0.751 % EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 % High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -15.027 % High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.684 V EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.703 V EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 70 Readiness: 0000 0000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się