Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Mocne drgania przy przyspieszaniu


Cavas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 130 konną wersję 1.9 zrobioną na 160km, przy gazie w podłogę od 1700 do 2100 obrotów strasznie trzęsie mi całą budą. Najmocniej na 4 i 5 biegu, na niższych biegach nie jest to aż tak wyczuwalne, a na 1 już w ogóle nic nie dolega. W czym może leżeć problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej to nie od dwumasy, bardziej stawiał bym na wywalony przegub wewnętrzny, ewentualnie krzywa półoś, albo ciężarki na kołach pospadały i koło straciło wage. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeguby wewnetrzne bym sprawdził, czy lewarek Ci przy tym drga mocno przód tył? 

Druga sprawa może być mocne przeładowanie turbo i to też wprawia wydech w drgania... Masz jak zrobić logi? 

Dodatkowo posprawdzaj poduchy silnika, skrzyni, przeguby wewnętrzne... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by było przeładowanie, waliło by na blacie  choinką z kontrolek.

Albo przegubu, albo łośka  krzywa. 

Na początek spróbował bym zamienić koła osiami. Tył na przód i odwrotnie. To wyeliminuje problem nie wyważonych kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ecobuda napisał:

Jak by było przeładowanie, waliło by na blacie  choinką z kontrolek.

Mało chyba widziałeś przypadków aut po sofcie, gdzie guard doładowania ustawiony jest w kosmos i auto jedzie na pełnym przeładowaniu a ECU nie wchodzi w tryb awaryjny ?

Ja daje tylko kolejną wskazówkę którą można sprawdzić, a zacząć trzeba od mechaniki... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie. Wywalone były przeguby wewnętrzne mimo ,że na kanale wydawały się ok. A po wyjęciu z auta była masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

Mało chyba widziałeś przypadków aut po sofcie, gdzie guard doładowania ustawiony jest w kosmos i auto jedzie na pełnym przeładowaniu a ECU nie wchodzi w tryb awaryjny ?

Ja daje tylko kolejną wskazówkę którą można sprawdzić, a zacząć trzeba od mechaniki... 

Zgadza się Kamilu, sam mam grubo porobiony soft (297KM, 403 Nm) i suszarka wali na maxa ale u mnie nie ma żadnych wibracji. 

Kiedyś raz miałem epizod z telepawką i okazało się że w jednym miejscu w feldze należało się błota. Karcher zrobił robotę i ustało.  Innym razem w moim drugim audi jak pojawiły się wibracje wymieniłem całe półosie razem z przegubami i też problem ustały. Do tej pory nie wiem czy uwalony był przegub wewnętrzny czy krzywa półoś. Po wymianie jazda próbna, rogal na ryju że już po problemie i nie wnikałem co było przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że dużo z Was zrzuca winę na przegub wewnętrzny, czytałem sporo i często się przewijał temat właśnie tych przegubów. Dodam że przy hamowaniu z 50 do 20 na trójce też lekkie drgania czuję, także to może eliminować turbinę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...