Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pytanie o tuning


Saritankian

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich klubowiczów :> mam pytanie związane z tuningiem mojej a4 z silnikiem 1,9 tdi 110KM afn mianowicie wymieniłem w tym samochodzie turbinke na tą z AWX z przerobionym środkiem kupiłem wtryski 0,216 dałem założyć dużo więkrzy intercooler ,wyrzuciłem kata tłumik środkowy a końcowy zmieniłem na ultera kolektor poszedł do czyszczenia, pompe paliwa narazie zostawiam seryjną bo niestać mnie już na przeróbke, a na mape wybieram się po świątach...pytanie moje brzmi, jaką bezpieczną moc i jaki moment można uzyskać po tych przeróbkach żeby silnik nie padł żeby wszystko fajnie chodziło przez długi czas i powiedzcie mi jeszcze co z olejem i rozrządem zostaje wszystko jak dawniej czy coś się zmieni?z góry dzięki za pomoc pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj na seryjnej pompie 160KM , na pompie 11 można dociągnąć do 170 KM. Co do NM to zależy w jakim stanie jest twoje sprzęgło , jeśli dobre to max 350 NM.

Jeśli szukasz kompromisu między trwałością a mocą to dobry tuner na pewno znajdzie coś co Cię zadowoli. U nas na Śląsku polecam Dynosoft "Aligator" ( Wojtek ) lub jeśli masz chęci to kierunek Warszawa MR-Motors "Rogal" ( Witek ) , pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja włoze swoje pare groszy....Tuner robi ci soft odpowidni do gratów jakie masz pod maską i ustawi wartości które są odpowiednie dla nich - dawke paliwa, kąt wtrysku, ciśnienie doładowania itp. A to ile silnik wygeneruje mocy to juz mozna powiedziec troche loteria :) Oczywiscie wynik bedzie oscylował w granicy która podałeś czyli okolo 160 KM...ale lepiej sie nie napinać na wynik zeby nie bylo rozczarowania jesli któras z czesci pod maską zawiedzie i wynik nie wyjdzie adekwentny do zastosowanych modów. Lepiej brac wszystko z przymrużeniem oka i finalnie mile się zaskoczyć. [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2009, 13:29_________________________________________________A co do oleju to troche temat rzeka.... zmieniaj deko częsciej olej a rozrząd tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy podobnych gratach wyszło mi 173KM i 350Mn ale FMIC jeszcze nie założony. Dużo zależy od pompy.

mierzyles temp w dolocie na tym ori IC-ku ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może i ja się dołączę do temat tuningu AFN, robimy mody typu turbo BRD, wtryski 230, FMIC, pompa 11, i dobry soft do tego. Załóżmy że wyjdzie koło 190 PS, ale co z resztą gratów przy takiej mocy myślę tutaj o tłokach, korbach, wałku itd..... Jak taka moc może na nie wpłynąć, czy nie padną po 1 tyś. km??? Jak Wy to widzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może i ja się dołączę do temat tuningu AFN, robimy mody typu turbo BRD, wtryski 230, FMIC, pompa 11, i dobry soft do tego. Załóżmy że wyjdzie koło 190 PS, ale co z resztą gratów przy takiej mocy myślę tutaj o tłokach, korbach, wałku itd..... Jak taka moc może na nie wpłynąć, czy nie padną po 1 tyś. km??? Jak Wy to widzicie?

ja to widze ze długo z taka moca to ten motor nie pozyje , za słaby ma dół na takie moce i góre zreszta tez granica to 170PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...