Nader Opublikowano 8 Listopada 2020 Opublikowano 8 Listopada 2020 Mam pytanie do osób bardziej ogarniętych jeśli chodzi o samochody, dokładnie mam audi a4 b6 z silnikiem 2.0 ALT. Od jakiegoś czasu sporadycznie zapala mi się kontrolka EPC i ESP przy czym zgaszenie i ponowne odpalenie silnika powodowało zniknięcie błędów i umożliwiało dalszą jazdę. Ale od jakiegoś czasu zauważyłem znaczny spadek mocy silnika, na wszystkich biegach. Do tego dochodzą falujące obroty po odpaleniu silnika. W ostatnim czasie wymieniany był dolot powietrza bo okazało się że jest w nim dziura. Do tego w samochodzie popękana jest odma, jestem umówiony na wizytę u mechanika celem wymiany odmy i separatora. Błędy jakie się pojawiają w vagu związane są z przepustnicą. W przypadku spadku mocy nie pojawiają się żadne błędy. Czy powyższe objawy spadek mocy/falowanie obrotów może być związane z problemami z odmą?
MaTeo85 Opublikowano 8 Listopada 2020 Opublikowano 8 Listopada 2020 Przez nieszczelną odmę może dostawać się lewe powietrze do dolotu. Może to mieć wpływ na falujące obroty. Do tego błąd przepustnicy, należało by ją wyczyścić i zrobić adaptację. Kolejna sprawa to świece w jakim są stanie... Warto zrobić logi. Jest podwieszony temat o diagnostyce silnika ALT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się