LukiR Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 Witam Mam problem z mocą w A4 tdi 110km, podejrzewalem ze to przeplywomierz bylem u gościa i podpioł kompa powiedział ze to właśnie to. Przełożyłem od kolegi i było to samo. Byłem u następnego ten powiedział ze turbo się zatarło i wymiana. Czytałem trochę na forum i chciałem się spytać czy to nie może być N75. Na biegu jałowym bez dodawania gazu turbina zasysa, czy tak powinno być czy nie. Mi się wydawało że dopiero przy wyszczych obrotach powinno zasysać. czy po wyjęciu turbiny, przeczyszczeniu trzeba się podpinać pod VAG-a i coś regulować czy w 90 km jest taki sam zawór N75 jak w 110 Pozdrawiam wszystkich
pre_pl Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 podejrzewalem ze to przeplywomierz bylem u gościa i podpioł kompa powiedział ze to właśnie to. w tych silnikach łatwo to sprawdzić robiąc próbę dynamiczną (robisz logi w czasie jazdy) - jest o tym sporo na forum, nawet film jest. Przełożyłem od kolegi i było to samo tak więc chyba diagnoza początkowa zła była ? Żeby zdiagnozować, możesz też po prostu odłączyć przepływomierz i sprawdzić jak jeździ, jeśli nic się nie zmienia to voila ! Jest jakiś trop. Byłem u następnego ten powiedział ze turbo się zatarło i wymiana. Czytałem trochę na forum i chciałem się spytać czy to nie może być N75. tutaj też najlepiej zrobić diagnozę w czasie jazdy (w Vag-Comie grupa 011). Na biegu jałowym bez dodawania gazu turbina zasysa, czy tak powinno być czy nie.Mi się wydawało że dopiero przy wyższych obrotach powinno zasysać. Turbinę napędzają spaliny, więc cały czas pracuje (jeśli o to Ci chodzi z zasysaniem)
LukiR Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Opublikowano 28 Marca 2007 wielkie dzieki i sorki za złe wejście, ale sie szybko poprawiłem ) [ Dodano: 28-03-2007, 21:28 ] dużo na forum czytalem o N75 i chciałem sie spytać czy w wersji 90 konnej jest taki sam co w 110 konnej, bo kolega od którego podmieniłem na próbę przepływomierz ma 90 konny, próba z podmianą przepływomierza nic nie zmieniła także to raczej nie on. Jeżeli z 90 jest taki sam to mój kolega będzie moim "dawcą doświadczalnym"
Piotrek98igo Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 LukiR N75 w 110KM jest inny niz w 90KM,najlepiej by bylo wlasnie pozyczyc od jakiegos AFN'a a jak nie to zrob logi.
spanky Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 Witam Mam problem z mocą w A4 tdi 110km, podejrzewalem ze to przeplywomierz bylem u gościa i podpioł kompa powiedział ze to właśnie to. Przełożyłem od kolegi i było to samo. Byłem u następnego ten powiedział ze turbo się zatarło i wymiana. Czytałem trochę na forum i chciałem się spytać czy to nie może być N75. Na biegu jałowym bez dodawania gazu turbina zasysa, czy tak powinno być czy nie. Mi się wydawało że dopiero przy wyszczych obrotach powinno zasysać. czy po wyjęciu turbiny, przeczyszczeniu trzeba się podpinać pod VAG-a i coś regulować czy w 90 km jest taki sam zawór N75 jak w 110 Pozdrawiam wszystkich naprawa metoda prób i błedów nic nie zdziałasz ,jedyne co to opróżnisz sobie kieszenie .... :twisted: najlepszym rozwiazaniem jest podpiecie vag i diagnoza (logi) podczas jazdy, wowczas bedziesz mial pełny obraz co jest nie tak z Twoim TDI ... N75 w 90 konnym jest zupełnie inny niz w 110 (wynika to z sposobu sterowania turbulum) takze jezeli nie masz Vag'a mozesz podmienic od innej 110-tki i zrobic jazde próbna.... osobiscie zalecałbym diagnoze Vagiem,sprawdzenie przewodow ciśnieniowych od N75 ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się