luki82ezg Opublikowano 20 Grudnia 2020 Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) Drodzy forumowicze, Ostatnimi czasy miałem problem z obrotami silnika podczas jazdy przy obciążeniu inaczej przy mocnym przyspieszaniu zapalała się kontrolka kontroli trakcji i EPC. Po wyłączeniu i włączeniu jeszcze raz silnika problemu stawał jednakże przy próbie wyprzedzania czy mocniejszego przyspieszania powtarzało się to cały czas aż w końcu silnik bardzo mocno falował i nie dał się wkręcić powyżej 1500 obrotów. Podłączyłem komputer wyszła masa błędów przepustnicy. Przepustnica wymieniona na początku było ok problem powrócił i wyświetla kody jak w temacie 17 579,17950. Może to nie było od początku problem przepustnicy tylko gdzie indziej ma z was ktoś jakiś pomysł na ten temat. Z góry bardzo dziękuję za pomoc Edytowane 28 Grudnia 2020 przez luki82ezg Błąd
Łukasz13 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Sprawdz czy nie ma wody w kompie i wtyczkach.
luki82ezg Opublikowano 22 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2020 Komp suchy jak pieprz. Wtyczka przy przepustnicy tez idę dalej
luki82ezg Opublikowano 27 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2020 (edytowane) Dodatkowo wyskakuje błąd 16705 (czujnik g28) Silnik pow. 2500 wariuje i od razu błędy. Wykręcając się na obroty wchodzi na nie nierówno. Edytowane 28 Grudnia 2020 przez luki82ezg
MichauKR Opublikowano 29 Grudnia 2020 Opublikowano 29 Grudnia 2020 W dniu 22.12.2020 o 19:04, luki82ezg napisał: Komp suchy jak pieprz. Wtyczka przy przepustnicy tez idę dalej U mnie też niby było sucho, a porządne przeczyszczenie wtyczek w kompie rozwiązało problem. Początkowo też szukałem przyczyny w przepustnicy, a potem w wiązce.
luki82ezg Opublikowano 29 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2020 Komp był rozłączony, przedmuchany, szczoteczka wszystko przeczyszczony. Auto kilka dni już stoi w garażu. Po zabawie w czyszczenie na postoju ok. Wyjazd i po mocnym wciśnięciu pedału przyspieszania samochód traci moc. I znów błędy 17579 i 17950.
luki82ezg Opublikowano 2 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2021 podczas diagnostyki sprawdziłem napięcie alternatora 13,4, wymieniłem 14,4 poszedłem dalej doszedłem do zaworu DV. Przepuszczał. Wymieniony. Założony nowy i elegancko. Pojeżdżone, dobrze miał wstawiane i nic, żadnych błędów. Pojechałem do sklepu, zrobiłem zakupy odpalam i po dodaniu gazu 17579 oraz 16905. Skasowałem i wrócił. W sylwestra przejazd i nic zero błędów. Wróciłem też nic. Już nie wiem co może jeszcze być. Czego się nie dotknę to rozwalone! Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Może jakiś magik w Łodzi lub okolicach, który ogarnia LOGI. Może tam wypatrzy jakiś błąd. Ja już tracę nerwy.
luki82ezg Opublikowano 21 Marca 2022 Autor Opublikowano 21 Marca 2022 Drodzy forumowicze!!! Doszedłem do przyczyny tego wariactwa! Cały problem był w wiązce przy ECU. Cała kość odcięta i zamieniona. Jak ręką odjął. Jakby ktoś miał tego typu problem sprawdzajcie tam. Jednocześnie przepraszam za tak długi czas odpowiedzi, ale życie samo tworzy problemy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się