Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Migająca kontrolka ciśnienia oleju.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z migającą (jak kierunkowskaz) kontrolką ciśnienia oleju, 2 miesiące temu wyskoczyła mi po raz pierwszy, po przejechaniu 500m od parkingu. Zatrzymalem auto, sprawdzilem poziom oleju i był ponad połowe. Odstawilem na parking i umowilem sie do mechanika "specjalizujacego się w grupie vag". Zostalo zmierzone ciśnienie na zimnym i na cieplym, oraz zmieniony czujnik. 2 miesiące spokoju, jako ze auto bylo rzadko użytkowane przez sąsiada ktorego poprosilem by sie nim przejechał raz na jakis czas, bo sam siedziałem na izolacji. 2 dni temu zapalila się znow - raz. Zgasiłem, sprawdzilem poziom oleju - wszystko w porządku. Telefon do mechanika i usłyszałem, ze czujnik jest dobry, cisnienie dobre - sprawa musi trafic do elektryka bo jak na jego oko to albo zegary się konczą, albo sterownik.. Szybki telefon po elektrykach i albo terminy za miesiąc albo odsylaja mnie do mechanika by zmienic znowu czujnik.. Mial ktoś podobny problem? Dodam ze potrzebuje auta by dojeżdzać do pracy i nie wiem czy powinienem w tej sytuacji nim jezdzic.. Dzisiaj wracająć do domu, zapalila sie 4 krotnie, dobrze ze pod samym blokiem..

Pozdrawiam.

 

 

 

 

*Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz
Zapraszam również tu ->Regulamin.

*Proszę uzupełnić profil.

Opublikowano
3 minuty temu, chudineze napisał:

 

Ciagle odpowiedzi, ze pompa i sprawdz cisnienie oleju. Cisnienie bylo sprawdzane - jest w porządku i na zimnym i na rozgrzanym ..

Opublikowano (edytowane)

Miałem podobną sytuację ale może opowiem. Ja mierzyłem ciśnienie oleju bo szukałem przyczyny terkotania łańcucha, ciśnienie okazało się bardzo dobre, wyjechałem od mechanika 200m i zaświecił się alladyn czerwony czyli brak ciśnienia oleju. Wiedziałem że ciśnienie jest dobre ale myślałem może że niedokręcony czujnik czy coś, wróciłem się do niego i okazało się że przy ściąganiu wtyczki od czujnika ten zatrzask który blokuje ją na miejscu i zabezpiecza ją przed wysunięciem ułamał się i wtyczka sobie tańcowała. Umocowaliśmy ją tymczasowo na trytytkach ale i tak czasami potrafiła zaświecić w różnych sytuacjach a sobie zamówiłem nową wtyczkę na allegro. Jak dotarła przełożyłem nawet samą tą obudowę z wierzchu i od tego czasu aż ręką odjął. Sprawdź też to u siebie zanim wydasz parę stów być może na marne. Ta stara obudowa rozleciała się w mak. Jest to ok 20 letni plastik, przegrzany itd i mogło się ułamać ;) 

Edytowane przez Przemek.1997
Opublikowano
4 minuty temu, Przemek.1997 napisał:

Miałem podobną sytuację ale może opowiem. Ja mierzyłem ciśnienie oleju bo szukałem przyczyny terkotania łańcucha, ciśnienie okazało się bardzo dobre, wyjechałem od mechanika 200m i zaświecił się alladyn czerwony czyli brak ciśnienia oleju. Wiedziałem że ciśnienie jest dobre ale myślałem może że niedokręcony czujnik czy coś, wróciłem się do niego i okazało się że przy ściąganiu wtyczki od czujnika ten zatrzask który blokuje ją na miejscu i zabezpiecza ją przed wysunięciem ułamał się i wtyczka sobie tańcowała. Umocowaliśmy ją tymczasowo na trytytkach ale i tak czasami potrafiła zaświecić a ja sobie zamówiłem wtyczkę na allegro. Jak dotarła przełożyłem nawet samą tą obudowę z wierzchu i od tego czasu aż ręką odjął. Sprawdź też to u siebie zanim wydasz parę stów być może na marne. Ta stara obudowa rozleciała się w mak. Jest to ok 20 letni plastik, przegrzany itd i mogło się ułamać ;) 

Sprawdze, ale czy to nie bylo by tak ze palila by sie ciągle? A po zgaszeniu i uruchomieniu silnika gaśnie. 
W kazdym razie dziękuje za rade

Opublikowano

To jest zwykłe 1.8? Zacznij od sprawdzenia smoka olejowego, bo lubią się zapychać nawet w wolnossącym. Jak masz już napinacz łańcucha ze zmienną fazą to awaria napinacza też się objawia czasem takim komunikatem.

A to, że pomiar ciśnienia wychodzi w normie nie wyklucza tego co napisałem wcześniej. Słaby ten spec od vagów jak nie zna podstawowych bolączek.

Poza tym jakbyś łaskawie uzupełnił profil to nie zadawałbym tyle pytań i nie trzeba by się wielu rzeczy domyślać.

Opublikowano
16 godzin temu, przem8 napisał:

To jest zwykłe 1.8? Zacznij od sprawdzenia smoka olejowego, bo lubią się zapychać nawet w wolnossącym. Jak masz już napinacz łańcucha ze zmienną fazą to awaria napinacza też się objawia czasem takim komunikatem.

A to, że pomiar ciśnienia wychodzi w normie nie wyklucza tego co napisałem wcześniej. Słaby ten spec od vagów jak nie zna podstawowych bolączek.

Poza tym jakbyś łaskawie uzupełnił profil to nie zadawałbym tyle pytań i nie trzeba by się wielu rzeczy domyślać.

Zalozylem konto na szybko, juz uzupełniony profil. Auto trafilo dzis na warsztat ale do swiat na pewno go nie zobaczę, pewnie miedzy świetami a sylwestrem się okaże czy ten warsztat znajdzie usterke w punkt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...