Daniel_4x2y 0 Posted December 24, 2020 Share Posted December 24, 2020 Witam, tak jak w temacie, chciałbym zakupić Audi A4 B8 i mam w planach montaż gazu, i chcę się dowiedzieć czy do silników 1.8 TFSI lub 2.0 TFSI będzie ten gaz dobrze chodził a nie 50/50. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,456 Posted December 24, 2020 Share Posted December 24, 2020 5 godzin temu, Daniel_4x2y napisał: Witam, tak jak w temacie, chciałbym zakupić Audi A4 B8 i mam w planach montaż gazu, i chcę się dowiedzieć czy do silników 1.8 TFSI lub 2.0 TFSI będzie ten gaz dobrze chodził a nie 50/50. Pozdrawiam Odpusc sobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel_4x2y 0 Posted December 25, 2020 Author Share Posted December 25, 2020 Może jakieś szczegóły? dlaczego akurat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 766 Posted December 25, 2020 Share Posted December 25, 2020 Instalacja kosztuje średnio 4-5tys i spala średnio 2l benzyny na 100km i pewnie koło 10-12l gazu więc przekalkuluj po jakim czasie to się zwróci. Jak robisz min 30tys rocznie i znajdziesz tfsi w idealnym stanie to może Ci się oplaci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertuss 0 Posted April 25 Share Posted April 25 Ponawiam pytanie autora wątku. Wypowie się jakiś właściciel A4 B8 z instalacją LPG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pompak 0 Posted May 17 Share Posted May 17 (edited) Ja mam instalację w 2.0 Tfsi CDNC od połowy 2021, sam montowałem, zaraz po kupnie auta, od razu robiłem rozrząd kompletny, wałek z fazatorem był uszkodzony, serwis S-tronic wysyłałem mechatronikę na regenerację. Zalożyłem następujące komponenty od lpg: Sterownik kme nevo sky direct 2, wtryski magic FX i reduktor magic 3 big. Przejechałem ponad 30 tys. km. Zaraz na początku jak założyłem instalację bardzo rzadko w losowych momentach miałem spore wypadanie zapłonu na jednym cylindrze, kupiłem używane wtryski z audi TT i do tej pory 0 problemów. Instalację stroiłem po afr ze sterownika silnika. Zrobiłem emulację wysokiego ciśnienia i spalanie ok 1.5l pb na 100km średnio, reszta lpg na trasie ok 8-9 przy stałej prędkości typu 130-140. Średnia na trasie dużo wyprzedzania, korki, miasto wychodzi 12-12.5. Edited May 17 by pompak Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychuG 4 Posted May 21 Share Posted May 21 Ja miałem 1-sze tfsi z prinsem dedykowanym ,zużycie paliwa jak wyżej ,przy pedale w podłodze więcej pb.Jak sprzedawałem 150 tysi było już na lpg zrobione i tylko parownik regenerowany.Ale zakup tfsi w b8 poto żeby gaz zakładać bez sensu, koszt instalacji i naprawy wady olejowej b.duży, jak ktoś sporo jeździ lepiej dizla 2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now