daniels1 0 Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 (edytowane) Witam, Proszę o analizę logów. Auto kolegi a mianowicie Audi A4 B5 FL '99 1.9 TDI na pompie, oznaczenie silnika AVG (110KM) Samochód kupiony miesiąc temu od gościa ,który latał nim 12 lat.Na moje oko auto naprawdę zadbane i eksploatowane jak się należy.Po zakupie przez dwa tygodnie wszytko git, aż do momentu coraz częstszych przeładowań turbo oraz stopniowym spadku mocy.Mechanik stwierdził ,że padło turbo (zapieczona geometria plus luzy). Kolega stwierdził ,że nie będzie regenerował i zakupił hybrydę złożoną pod 170KM.Po wymianie auto zaczęło jechać "zero-jedynkowo"...nagły przyrost mocy po czym przeładowanie... nieraz na chwilę odpuści i znowu ma moc na chwilę. Nadmienię ,że wszystkie podciśnienia są nowe.Został zakupiony również nowy N75 oraz N18 ( z firmy NTY niestety, ale nie wiem czy ma to większe znaczenie ze względu na prostotę działania).Kolektor ssący oraz EGR wyczyszczone.No i zakupiono nowy przepływomierz i tutaj też niepokój z mojej strony ponieważ wcześniej siedział BOSCH a teraz wsadzili PIERBURGA Kanał olejowy w turbo przed złożeniem "teoretycznie" zalany ale nie mam pewności.Wszystkie uszczelki nowe. Silnik naprawdę wydaje się w dobrej kondycji ponieważ odpala na dotyk oraz na biegu jałowym pracuje wzorowo. Moim zdaniem problem tkwi w samym turbo albo przepływomierzu ale zwracam się z prośbą o pomoc do mądrzejszych ode mnie. Co do samej turbiny to została wybrana HYBRYDA z tego względu ,że w bardzo bliskiej przyszłości ma wlecieć jeszcze pompa "11" oraz wtryski "216" z programem. Poniżej zestaw logów. Może jakaś mądra głowa znajdzie przyczynę tego problemu. Basic settings: GRUPA 000: http://vaglogi.pl/log-000_22q4i5N.html GRUPA 003: http://vaglogi.pl/log-003_e4xmP.html GRUPA 004: http://vaglogi.pl/log-004_U2XIp9.html GRUPA 011: http://vaglogi.pl/log-011_2530M.html Logi statyczne: GRUPY 000-001- 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_KA1K4M.html GRUPY 004-007- 010: http://vaglogi.pl/log-004_007_010_uR475r.html GRUPY 011-012- 013: http://vaglogi.pl/log-011_012_013_snw873x.html Logi dynamiczne: GRUPY 000-001-003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_JQRTN8U.html GRUPY 004-007-008: http://vaglogi.pl/log-004_007_008_1k6c29a.html GRUPY 010-011: http://vaglogi.pl/log-010_011_93p752.html GRUPY 000-001-003 (DRUGI PRZEJAZD): http://vaglogi.pl/log-000_001_003_wxew5.html GRUPY 010-011(DRUGI PRZEJAZD): http://vaglogi.pl/log-010_011_V5968bU.html Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. Edytowane 30 Grudnia 2020 przez daniels1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels1 0 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Panowie...ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 przepływomierz chyba kaput ale niech to ktoś potwierdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Sprawdź filtr powietrza i umyj przepływkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się