lucky9977 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 (edytowane) Hej, czy jest można w jakiś sposób ogarnąć by auto bardziej wybierało nierówności a zarazem dalej zachował swój ''look''. Gdyż mam zawieszenie s-linie i ładnie auto opuszczone ale twarde jak cholera aż odechciewa się nią jeździć ? Czy może być zarazem opuszczona a i wygodna ? Czy jest to po prostu awykonale ? Ktoś coś próbował działać w tym temacie ? Edytowane 5 Stycznia 2021 przez lucky9977
pila24 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Zapewne masz 1bv? Ja miałem właśnie betonowe 1bv i zmieniłem amorki na sportowe Sachsa,one są odpowiednikiem 1be i na takim zawieszeniu można już jeździć bez wybijania zębów. Nadal jest sztywno,ale już nie wóz drabiniasty.
lucky9977 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 A dlaczego te zawieszenie jest takie twarde,? Przeciez to jest dramat. Zero przyjemnosci z jazdy
przem8 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 1be też nie jest komfortowe. Na równej drodze non stop minimalnie podskakuje, kurwicy można dostać podczas dłuższej jazdy, na wybojach to już szkoda gadać. Może na amorach od 1ba i obniżonych sprężynach jest lepiej.
kamil-vag Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Mam 1BV, do tego talerze z B5 i jak piszecie to jest dramat... ładnie siedzi auto, ale jak jazda to tylko po drogach jak po stole Z tego co chłopaki piszą, to dużo wygodniej śmiga się już na gwincie, może to warto rozważyć niż pchać się w nowe amory i sprężyny...
pila24 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Godzinę temu, przem8 napisał: 1be też nie jest komfortowe. Na równej drodze non stop minimalnie podskakuje, kurwicy można dostać podczas dłuższej jazdy, na wybojach to już szkoda gadać. Może na amorach od 1ba i obniżonych sprężynach jest lepiej. U mnie nie ma efektu podskakiwania na równej drodze,może dlatego że oprócz nowych amorków mam zrobiony cały przód zawieszenia oraz nowe wielosezonowe opony klebera które są dosyć miękkie. Jest spora różnica między tym co było a tym co jest. Nawet na zdupconej wybojami drodze czuć dobrą amortyzację,na 1bv to był wóz drabiniasty. Aczkolwiek w a3 8L miałem fabrycznie sportowe zawieszenie i tam dramat był jeszcze większy.... Godzinę temu, lucky9977 napisał: A dlaczego te zawieszenie jest takie twarde,? Przeciez to jest dramat. Zero przyjemnosci z jazdy Bo to zawieszenie na równe jak stół drogi,w dodatku wszystkie gumy z wiekiem robią się twardsze i to one oprócz samych amorków i sprężyn dodatkowo potęgują ten efekt twardości.
przem8 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 (edytowane) 14 minut temu, pila24 napisał: U mnie nie ma efektu podskakiwania na równej drodze,może dlatego że oprócz nowych amorków mam zrobiony cały przód zawieszenia Może w kombi jest inaczej niż w sedanie Zaraz po zakupie też podskakiwało, a przebieg 170tys po szwajcarii, więc wątpię żeby amory już niedomagały. W międzyczasie wymienione były też amory, wahacze i nic się nie zmieniło na +. W weekend walnąłem trasę do frankfurtu a4 na 1ba i jazda to bajka w porównaniu do 1be jeśli chodzi o komfort Edytowane 6 Stycznia 2021 przez przem8
Mietek2951 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Ja u siebie mam amory od 1ba czyli zwykle i do tego sprężyny jamexy -40mm i auto ładnie siedzi i nie jest nie wiadomo jakie twarde, w miarę przyjemnie się jeździ i jest zwinniejsze w zakrętach, oczywiście jest mniej komfortowe na nierównościach.. ale za to na równej drodze, w zakrętach to bajka, zwykle zawieszenie 1ba jest bardziej komfortowe w nierównościach ale coś za coś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się