A więc udało sie mam Audi a4 b8 2.7 TDI Quattro Tiptronic kxs
To wcale nie było takie łatwe zmienić automat na automat mój sterownik pochodził z 3.0 TDI okazało sie ze w tym sterowniku inne napięcia są na czujniki trzeba było wszystko przekodować zmienić dawki na wtryskach Wiązkę silnika tez trzeba było zmienić bo w tej od 2.7 multitronik całkowicie piny w innym miejscu
Po odpaleniu okazało się że w wiązce od 3.0 zostały 3 wolne wtyki
1 była od czujnika w turbinie ciśnienia spalin
2 od zaworu ciśnienia oleju
3 temperatura oleju
wszystko dało sie ładnie wy kodować bo wcześniej auto wpadało przy około 3k obrotów w tryb awaryjny
Dpf też trzeba było usunąć bo nie dało sie dojść do ładu
W samochodzie dosłownie wymieniłem wszystkie sterowniki z auta dawcy dzięki temu niem usiałem ściągać ochrony komponentu
kołozamachowe te z multitronika nie pasowało tak samow wybierak miał za krótkie cięgno
Dużo rzeczy sam zrobiłem z kolegą mam tu namyśli wsadzenie gratów i tak dalej
komputer ogarniał kolega który pracuje w chiptuning tak to koszta by były większe
jeśli chodzi o koszta to wydałem około 6k na części mam tu na myśli skrzynie swap quattro i cały zestaw startowy
czy warto ???? to zależy jakie macie auto mam tu na myli wyposażenie i czy zadbane
Pin 1 drugiego pływaka pod pin 10 licznika , pin 2 do 9
Dzięki za informacje ale ja to zrobiłem troszke inaczej od strony pasażera jest kostka brązowa i tam już są piny właśnie co idą pod zegary (9-10 ) wpinamy sie w brazową kostkę w pin 4-5 czyli pin 1 do pin 4 pin 2 do pin 5 a dalej śa przewodu do zegarów
Dzięki za informacje ale ja to zrobiłem troszke inaczej od strony pasażera jest kostka brązowa i tam już są piny właśnie co idą pod zegary (9-10 ) wpinamy sie w brazową kostkę w pin 4-5 czyli pin 1 do pin 4 pin 2 do pin 5 a dalej śa przewodu do zegarów
Rekomendowane odpowiedzi
Banan
Pin 1 drugiego pływaka pod pin 10 licznika , pin 2 do 9
pawel57478
A więc udało sie mam Audi a4 b8 2.7 TDI Quattro Tiptronic kxs
To wcale nie było takie łatwe zmienić automat na automat mój sterownik pochodził z 3.0 TDI okazało sie ze w tym sterowniku inne napięcia są na czujniki trzeba było wszystko przekodować zmienić dawki na wtryskach Wiązkę silnika tez trzeba było zmienić bo w tej od 2.7 multitronik całkowicie piny w innym miejscu
Po odpaleniu okazało się że w wiązce od 3.0 zostały 3 wolne wtyki
1 była od czujnika w turbinie ciśnienia spalin
2 od zaworu ciśnienia oleju
3 temperatura oleju
wszystko dało sie ładnie wy kodować bo wcześniej auto wpadało przy około 3k obrotów w tryb awaryjny
Dpf też trzeba było usunąć bo nie dało sie dojść do ładu
W samochodzie dosłownie wymieniłem wszystkie sterowniki z auta dawcy dzięki temu niem usiałem ściągać ochrony komponentu
kołozamachowe te z multitronika nie pasowało tak samow wybierak miał za krótkie cięgno
Dużo rzeczy sam zrobiłem z kolegą mam tu namyśli wsadzenie gratów i tak dalej
komputer ogarniał kolega który pracuje w chiptuning tak to koszta by były większe
jeśli chodzi o koszta to wydałem około 6k na części mam tu na myśli skrzynie swap quattro i cały zestaw startowy
czy warto ???? to zależy jakie macie auto mam tu na myli wyposażenie i czy zadbane
pawel57478
Dzięki za informacje ale ja to zrobiłem troszke inaczej od strony pasażera jest kostka brązowa i tam już są piny właśnie co idą pod zegary (9-10 ) wpinamy sie w brazową kostkę w pin 4-5 czyli pin 1 do pin 4 pin 2 do pin 5 a dalej śa przewodu do zegarów
pawel57478
pawel57478
pelonek1
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się