gutek1777 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Witam. Na poczatek chcialbym przeprosic szanownych forumowiczow za mojego poprzedniego posta gdyz nie wiedzialem jak wykonac dobrze zrzuty logow. otóż mam problem z Passatem B5 1.9 TDi otoz po wymianie rozrzadu jest nieco "ospaly" przy przyspieszaniu jak by brak mu mocy .. a takze pali duzo duzo wiecej niz powinien;/ oto moje logi statyczne: Logi w czasie jazdy (pedal trzymany rownomiernie): Dowiedzialem sie ze bylo zle ustawiony synchro kont wtrysku w grupie 004 poz 4. po skorygowaniu tego logi wygladaja tak: ... jeszcze jedna rzecz ktora mnie nie pokoi to jest stan wykresu kata wtrysku: a co za tym idzie przy probie jego diagnozowania na wyswietlaczu przy zegarach wyswietla mi sie "Alerte Engine!" i zapala sie kontrolka od swiec zarowych ;/ w czym problem ?? dziekuje z gory za pomoc i wyrozumialosc gdyz jestem nowy na tym forum jesli cos nie tak napisze to prosze mnie poprawic. pozdrawiam:)
mcm Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 dynamiczne logi do poprawy, zaraz znowu zamkną ci temat, poczytaj dokładnie temat Diagnostyka VAG i zrób to porządnie jeszcze raz tak jak jest tam napisane (jakie grupy BS jakie MB i jakie dynamiczne) poza tym napisz jaki masz silnik jaka moc jakie oznaczenie
spanky Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Logi w czasie jazdy (pedal trzymany rownomiernie): drogi uzytkowniku Passat'a ..... rownomiernie trzymasz pedal gazu jak obok siedzi zona .... a jak robisz logi dynamiczne to od 1500 rpm do 4000 rpm pedal jest docisniety do podłogi !!!! czekamy na wyniki ... p.s kat synchronizacji idalny .... termostat do wymiany ... p.s 2 tzn ile powinien palic ?
gutek1777 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 aha dobrze wybaczcie to moje pierwsze lagi wiec raczkuje z tym na nastepny raz bede wiedzeic wszystko no palil 12l na 100km heh to troche duzo ale teraz po przestawieniu kata dynamicznego pali kolo 6. a co z tym termostatem?? wydaje mi sie ze jest wstawiony taki te otwiera sie przy 80.1*C
spanky Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 czyli spalanie wrocilo do normy .... a temperatura ma byc ~90 stopni ...
gutek1777 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 co do tej temperatury to troche dziwnie mi wskazuje bo juz spodkalem sie z tym w audi a4 i passacie b5 ze w vagu pokazuje mi 80 a na zegarach 90 ... to normalne?
spanky Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 co do tej temperatury to troche dziwnie mi wskazuje bo juz spodkalem sie z tym w audi a4 i passacie b5 ze w vagu pokazuje mi 80 a na zegarach 90 ... to normalne? nie normalne .. ma wskazywac na zegarach i vagu 90 stopni ... !!! p.s za wskazania na vagu i zegarach odpowiedzialne sa dwa rozne czujniki [choc sa w jednym ]
gutek1777 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 heh jak to skorygowac takie wstakaznia?
spanky Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 heh jak to skorygowac takie wstakaznia? przeciez napisalem wczesniej ... wymienic termostat ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się