maczownik Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) Cześć. Wracam do was po długim czasie bo mam zagwózdkę z moją a4 b6 1.6. Opis problemu i w jakich warunkach: Zaczęło się w okresie zimowym temperatura na zewnątrz od -10 do 0 stopni. Gdy odpalam zimny silnik obroty około 950 po czym spadają nieco poniżej 600 i samoczynnie podbija do prawie 3000 obrotów. Czuć falowanie silnika. Gdy złapie temperaturę obroty 800 lub lekko pod 800 - wskazówka lekko pracuje góra dół. W okresie letnim po odpaleniu silnika obroty zaczynały się od 1100 - 1200 i spadały do 800. Błędy: P0171 P0172 P0130 To co teraz zostało zrobione: Świece i przewody - profilaktycznie wymiana Olej - zbliżał się okres wymiany Sonda lambda - 2x wymiana, pierwszy raz uniwersalna, drugi raz markowa ngk Wszystkie 4 filtry. Powietrza, paliwa, oleju, kabinowy Wyczyszczony EGR, przepływomierz, przepustnica. Na chwilę obecną brak błędów Check engine. Pozostał problem z falowaniem silnika i obrotami spadającymi poniżej 600 i samoczynnym podbijaniem ich do 3000 (ratowanie przed zgaśnięciem) Wydaję mi się że nie ma ssania jak latem. Proszę o pomoc. Jakieś pomysły, wskazówki? Link do nagrania poniżej. Auto - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Edytowane 27 Stycznia 2021 przez maczownik Dodanie filmu i dodatkowych informacji
maczownik Opublikowano 28 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2021 BUMP. Jakieś sugestie ? Ktokolwiek ?
Domino98 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Przepływomierz sprawdź, częsty problem
maczownik Opublikowano 31 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2021 Temat do zamknięcia. Łącznik przewodu powietrza doładowującego uszkodzony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się