Marcin13 Opublikowano 7 Lutego 2021 Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) Witajcie. Auto osłabło i zaczęło się dławic podczas przyspieszania. Po skasowaniu błędu 17705 - pressure drop between turbo and throttle valve (check d.v. ) wszystko ok. Z racji mrozów nie mam gdzie wykonać testu szczelność dolotu oraz nie mam warunków sprawdzić teraz zaworu dv. DV jest oryginalna z ASO ok 10 tyś przebiegu, odma wraz z zaworkiem ma rok czasu n75 ma niecały rok. Wszystko z ASO. Dokładniej przyjrze się szczelności jak będzie cieplej ale wg. mnie doładowanie nigdzie nie ucieka . Wiem że to nie komplet standardowych logów ale chciałem na szybko sprawdzić doładowanie. Po skasowaniu błędów idzie dobrze jak przed tem. Po logu 115 nieszczelności i uszkodzonego DV raczej nie widać prawda?? http://vaglogi.pl/log-115_2oUExY.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Ga3HJ7q.html Edytowane 7 Lutego 2021 przez Marcin13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się