sliwka1232 Opublikowano 11 Lutego 2021 Opublikowano 11 Lutego 2021 (edytowane) Witam, szukam trochę o temacie z tytułu i nic nie znalazłem żeby ktoś ten problem poruszył. Mianowicie świeżo po zakupie S4 B6 z uwagi na lekkie pocenie się z pokryw zostały one zdjęte. Mega zdziwiła nas ta jakby łuszcząca sie farba od wnętrza dekla. Sporo jej kawałków znaleźliśmy w filtrze. Oglądając foty z aukcji pokryw widzę ze tak mniej lub więcej wyglądają wszystkie pokrywy co nie występuje w S6 C5 lub A8 D3 wszystko 4.2 (znajomi posiadają więc mam porównanie) Ktoś poruszał ten problem? Bo nawet przychodzi mi do głowy teoria że to może wpływać na to zużywanie sie silnika w wielu przypadkach Co teraz zrobić? W planie zdjęcie miski, sprawdzenie smoka, boję się o filterki w fazatorach Zachęcam do podjęcia tematu. Pozdrawiam ? Ps. Sam silnik w moim przypadku wydaje się być w bardzo dobrym stanie, bardzo niski pobór oleju i praktyczni3 brak spadku mocy (minimalny), dorzucam foto pod pokrywami Edytowane 11 Lutego 2021 przez sliwka1232
pila24 Opublikowano 11 Lutego 2021 Opublikowano 11 Lutego 2021 To nie farba ,to zaschnięte pozostałości po oleju który nie był zmieniany dostatecznie często.
bombelm7 Opublikowano 11 Lutego 2021 Opublikowano 11 Lutego 2021 W B5 wypiaskowałem ten syf i zalozyłem pokrywe jak nową... tyle ze przy przebiegu ok 320 tys. jezdzilem caly czas na castrolu 10w40... wypiaskuj to bo ciezko to usunac załóż nowa uszczelke dobrze odtluszczając i dokrec z siła Nm pokrywe jak napisali w ksiazce i bedziesz zadowolony. Nie dokrecaj pokrywy na siłe dłoni... uszczelki są wrazliwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się