Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8t BFB wymiana kolektora turbiny


Dawid-1999

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze stroną ciepła turbiny, kolektorem turbiny, jak zwał tak zwał. Mianowicie odkręciła mi się śruba łącząca turbo z kolektorem i na zimnym, nagrzanym silniku dodatkowo palnik nie rusza się ani trochę. Prawodopobnie się urwie, i chciałbym być przygotowany na wymianę tego elementu, czy mogę to zrobić sam? 

Odkręcając śruby turbina a ten kolektor może mi coś wypaść że środka? Czy tylko przekładam i to tyle? 

Jak ustawić sztange bez vaga? Jaka tolerancja błędu? Jeśli np zmierzę suwmiarka długość pozostałego gwintu do regulacji i skręcę to na drugim elemencie to będzie dobrze? Czy druciarstwo? Chodzi mi czy ewentualnie 0.5mm różnicy coś zmieni? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga ma się zaczynac otwierać przy 0,3 bara. Na oko czy tam suwmiarke nie ustawisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...