spiecho Opublikowano 27 Lutego 2021 Opublikowano 27 Lutego 2021 Koledzy pomoże ktoś nie mogę dojść ładu. Korekty w bloku 33 raz wysoko na plus a za jakąś chwilę na minus Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej...
Łukasz13 Opublikowano 27 Lutego 2021 Opublikowano 27 Lutego 2021 No kolego mogłbys się bardziej wysilić i opisać wiecej, i zrobić wiecej logów w tym dynamiczne, napewno sonda ma nieprawidłowe napięcie.
spiecho Opublikowano 27 Lutego 2021 Autor Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) Łukasz szczelność sprawdzona jakieś niecałe 30 tk wymienione świece ,cewki,sonda,zrobiona odma zawór DV,n75 turbo k03s .Do sondy nic podpięte nie jest oczywiście rozrządy wymienione. Edytowane 27 Lutego 2021 przez spiecho
przem8 Opublikowano 27 Lutego 2021 Opublikowano 27 Lutego 2021 Zrób komplet logów jak nalezyt, wsio w dziale diagnostyka.
spiecho Opublikowano 27 Lutego 2021 Autor Opublikowano 27 Lutego 2021 Soft 180km sonda druga jest tylko już uszkodzona
spiecho Opublikowano 27 Lutego 2021 Autor Opublikowano 27 Lutego 2021 Jak by to coś wniosło to napięcie na sondzie po zapłonie 1.5v
przem8 Opublikowano 27 Lutego 2021 Opublikowano 27 Lutego 2021 Wniesie więcej jak dasz komplet logów.
Łukasz13 Opublikowano 27 Lutego 2021 Opublikowano 27 Lutego 2021 4 godziny temu, spiecho napisał: Soft 180km sonda druga jest tylko już uszkodzona Uszkodzona ale podłączona? moze podaj błedy, sorry ale chcesz zeby Ci pomóc a wszystkie informacje trzeba wyciągać na siłe.
spiecho Opublikowano 27 Lutego 2021 Autor Opublikowano 27 Lutego 2021 Ok logi zrobię jak będę miał chwilę kody błędów sprawdzę dokładnie i wrzucę. Ale zawsze 2 sonda niby tylko diagnostyczna , więc nie pisałem
spiecho Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Witam kolegów trochę mi to zajęło ale temat rozwiązałem ,temat do zamknięcia
spiecho Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 A więc tak wszystko po sprawdzałem, odmę zaworki zwrotne wszystko ok. Następnie podpieołem manometr sprawdziłem ciśnienie paliwa,na wolnych i pod butem równo 4 bary. No i dalej nic. I znowu sprawdziłem zaworki jeden szrot, po wymianie poprawiło się. Potem okazało się że pompka przestała od razu działać. I po wymianie wszystko w normie i to na tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się