Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mocne zużycie opon od strony wewnętrznej.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem posiadaczem a4 b6 2.4 od 2,5 roku. Z racji że zaraz wrzucamy letni set to muszę znów się wziąć za temat zużycia opon od wewnętrznej strony z przodu

Z fabryki według wlepki auto jest 1bv, ale ktos później wrzucił sprezyny i jest -40mm.

Na lato posiadam bbs speedline 19cali et48 8,5j i opony 235/35 + dystans 10mm. Cały zawias robiony był na początku zeszłego roku i również opony kupiłem. Przy wrzucaniu zimy znów zauważyłem że opony nadają się na śmietnik. Pompuje okolo 2,1-2,2bar

Czy teraz:

A) jest to kwestia że auto jest za nisko?

B ) cos nie tak z felgą?

C) zbieznosc? ( zbieznosc ustawiałem na 3 stacjach i zawsze było cos nie tak. Albo auto ściągało albo kierownica krzywo)

Widać że jest jakiś kat pochylenia 

Czy podniesienie auta o 2cm cos pomoże?

Wydaje mi się ze ludzie jeżdżą na większej glebie i nic się nie dzieje 

 

 

 

20200916_110312.jpg

received_273505714207029.jpeg

Opublikowano

Byłeś na 3 stacjach, gdzie ustawiano geometrię a masz wyniki krzywej zbieżności ? były podobne czy mocno różne ?.

Było robione przy użyciu belki VAG 1925 ?.

Warsztaty co robią to prawidłowo to wielka rzadkość.

 

Opublikowano

Czy sprawdziłeś wszystkie sworznie wahaczy  i tuleje metalowo gumowe?

Opublikowano

Mi to nie wygląda na zbieżność. Miałem kilka razy problem ze zdzieraniem opon i wyglądało to inaczej. Na pewno koło nie obciera na nierównościach, skręcie albo po prostu podczas jazdy?

Opublikowano

Sprobuje jutro znaleźć wynik badań ze stacji gdzie ustawiano zbieznosc.

Zawias wymieniałem na nowy, przed tym również zwrotnice dwie wymieniłem i za każdym razem zbieznosc i za każdym razem kijowo to wychodziło.

Czy teoria z za mala ilością powietrza w oponie moze sie tu sprawdzić? + do tego zbieznosc?

Drugi temat taki ze wydaje mi się ze maglo wymaga regeneracji u mnie, ponieważ czasami podczas zakrętu działa jakby w systemie 0/1 ze jest lżej i nagle ciężej. Czasami na nierównościach z lewej strony stukanie jest przy skręcie w prawo. Koncowki nawet jak było wymienione to było to sami :)

Opublikowano

Kąt PK źle ustawiony. Zapodaj wyniki badania całej geometrii a nie tylko zbieżności...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...