Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z grzaniem się wody.


vector1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jakieś dwa tygodnie temu pierwszy raz zobaczyłem ze samochód na trasie 8km przez miasto nagrzał wodę do 97stopni. Płynu było trochę poniżej minimum to dolalem i od tego momentu nagrzewał się powyżej 90 stopni tylko czasem.

Postsnowilem wymienić termostat, lecz nie dało co nic, lecz teraz podczas każdej trasy po kilku km osiąga powyżej 90stopni.

Odkad kupiłem auto prędkościomierz swieci tylko w połowie, a zauważyłem ze gasząc samochód podczas gdy woda ma osiągnięte 95stopni i odpalając znów zapłon wskazówka pokazuje 90.

Z góry dzięki za pomoc. Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik auta? Wrzuć wyraźne zdjęcie licznika. Jesli Jeager to pada motorola, jesli VDO to zimne luty albo stabilizator napięcia. Wskaźnik poziomu paliwa nie zawyza, zaniża jak mu się zachce?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.03.2021 o 20:05, Hezen napisał:

Rocznik auta? Wrzuć wyraźne zdjęcie licznika. Jesli Jeager to pada motorola, jesli VDO to zimne luty albo stabilizator napięcia. Wskaźnik poziomu paliwa nie zawyza, zaniża jak mu się zachce?

 

97r. VDO, tak 1/4 baku potrafi trzymać przez dobre 150km po czym przez następne 30km jazdy spada do rezerwy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie w AFN na zagarach mam 90stopni, natomiast na klimatroniku mam w okolicy 94

Sprawdź jaką masz temp. cieczy na klimatroniku, kanał 49 - przynajmniej u mnie w wersji z 99 jest na kanale 49

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób test zegarów, chociaż ewidentnie widać, że padają. Temperaturą klimatronika sie nie sugeruj, bo on bierze wartości z licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierze wartości z licznika tylko z czujnika g2, tak samo jak licznik. Jak wskazania g62 i g2 sie praktycznie pokrywają, a co innego jest na zegarach, czyli nie trzyma 90 stopni jak już jest rozgrzany, to licznik wali w ciula. 

Jak rzeczywista temp. przekroczy 110 stopni to dopiero wskazówka na zegarach znacznie przekroczy 90.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, u mnie w B5 był problem z licznikiem i po jego wymianie temperatura na klimatroniku się uspokoiła, a wcześniej, dopiero jak potraktowałem licznik po 'chłopsku' to temperatura wraz ze wskazówkami spadała na klimatroniku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...