Virtualer1 Opublikowano 11 Marca 2021 Opublikowano 11 Marca 2021 (edytowane) Cześć, od jakiegoś czasu borykam się z problemem underboostu w 3.0TDI (powracający przy jeździe autostradowej błąd P0299). Układ dolotowy sprawdzony i jest szczelny, turbina została wyjęta i sprawdzona, nastawnik turbiny jest nowy, czujnik ciśnienia doładowania także nowy. Auto zakupilem już po remapie i podejrzewam ustawione zbyt wysokie zadane ciśnienie doładowania. Prośba o analizę logów poniżej. Z góry dzięki log.tunezilla.com/s/dFeYuCsW 3bieg: log.tunezilla.com/s/Ywll7NKM 5171 - Boost Pressure Regulation P0299 00 [101] - Control Range Not Reached Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 219907 km Date: 2019.10.21 Time: 17:19:16 Engine speed: 2599.00 /min Normed load value: 62.7 % Vehicle speed: 157 km/h Coolant temperature: 77 °C Intake air temperature: 36 °C Ambient air pressure: 2070 mbar Voltage terminal 30: 13.960 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine speed: 2599.0 /min Vehicle speed: 157.75 km/h Specified charge pressure: 2500 hPa Actual charge pressure: 2077 hPa Intake air temperature: 35.6 °C AFS dm: 457.7 kg/h Charge adjuster output stage: 0.00 % Edytowane 11 Marca 2021 przez Virtualer1
Galetto Opublikowano 11 Marca 2021 Opublikowano 11 Marca 2021 Nie doładowuje Ci. Trzeba by zlogować trochę więcej istotnych parametrów, żeby ocenić czy jest jakiś problem czy trzeba w sofcie dopieścić sterowanie turbo.
Virtualer1 Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Opublikowano 11 Marca 2021 Ok, dziękuje za odpowiedź. Jakie inne parametry powinienem wziąć pod uwagę do logowania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się