zibi0310 0 Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 1.8t bfb Koledzy mam problem. Zauważyłem 2 dni temu że wyrzuca mi płyn chłodniczy otworem od spodu zbiorniczka płynu. Dziś wymieniłem termostat behr i zaślepke bloku koło termostatu. Odpowietrzyłem auto śrubą na metalowej rurce i tak samo na wężu idącym do nagrzewnicy. Termostat się otwiera, ciepłe powietrze w kabinie jest, wentylator włącza się po przekroczeniu 105 stopni. Po przejechaniu klikunastu km temperatura na zegarach w normie. Po zatrzymaniu wywala płyn otworkiem pod zbiorniczkiem a po zgaszeniu auta i odkręceniu korka zbiorniczka wywala płyn chłodniczy. Auto ma moc, nie ma problemów z odpalaniem. Zrobiłem test spalin w płynie rurką przelewową z tym reakcyjnym niebieskim płynem i tylko minimalnie zmienił kolor na jasno niebieski, ale nie na zielony czy żółty. Nie wiem na ile miarodajny jest ten test. Zwalać czapke? Brak mi pomysłów. HELP PLIS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 28 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 @przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 28 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 (edytowane) Objawy typowe do upg, zwłaszcza że płyn chociaż trochę zmienił kolor. Spróbuj jeszcze zmienić korek od zbiorniczka. Edytowane 28 Marca 2021 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi0310 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Uszczelka była kaput Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się