Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawianie kąta synchronizacji w silniku Audi TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy a ja ruszylem delikatnie mialem -6 jak zmienilem jest 0 i nic sie nie zmienia co jest nie tak pozniej troche krecilem i caly czas mialem zero cos sie zacielo czy co powiedzcie czy przesuwa sie kolo jak poluzuje te 3 sruby czy ta plaszke za kolem bo ja juz nie wiem

Opublikowano

kolego odkręcasz 3 śruby klucz 13 zakładasz klucz na śrubę centrująca od walka rozrządu jak dobrze pamiętam chyba klucz 17 i delikatnie ruszasz tylko lekko puknij klucz żeby wałek się ruszył skręcasz 3 śruby pod kompa odpalasz i sprawdzasz musi się zmieniać wartość pozycja 4 pod vagiem

Opublikowano

wlasnie tak robie i przed mialem -6 jak ruszylem zrobilo sie 0 ale wybijalo mi blad z czujmika walka pozniej ruszalem ale ta wartosc sie juz nie zmieniala caly czas 0 dlaczego sie tak dzieje moglo sie cos zawiesic tej sruby na 17 nie odkrecam tylko przez nia ciagne tak robie[br]Dopisany: 19 Luty 2012, 20:34_________________________________________________up[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 19:31_________________________________________________kto pomoze

Opublikowano

kolego z tego co widzę to masz źle zapłon ustawiony , weź ustaw na wale na pierwszy zakołkuj wałek rozrządu i napisz jak masz ustawiony

Opublikowano

Witam koledzy a u mnie jest -1.5 czy to jest dobrze czy coś poprawić bo wydaje mi sie ze przy wymijanie rozrządu coś więcej pali

Opublikowano

Witam posiadam Audi A4 B6 1.9TDI AWX, 130KM

1 - Czy da się ustawić kąt synchronizacji bez ściągania przedniego pasa tak jak to mam miejsce przy wymianie rozrządu?? Prubował ktoś wymieniać rozrząd bez ściagania całego przodu?

2 - Czy ustawienie kąta robi się na zdjętym pasku i blokadzie koła rozrządu??

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam posiadam Audi A4 B6 1.9TDI AWX, 130KM

1 - Czy da się ustawić kąt synchronizacji bez ściągania przedniego pasa tak jak to mam miejsce przy wymianie rozrządu?? Prubował ktoś wymieniać rozrząd bez ściagania całego przodu?

2 - Czy ustawienie kąta robi się na zdjętym pasku i blokadzie koła rozrządu??

Pozdrawiam

toć masz wszystko na pierwszej stronie opisane :facepalm:

Opublikowano

raczej nic nie pisze o pasku i zderzaku? Mam rozumieć, że robi sie to bez tych czynności.Wydaje mi sie ze u mnie reke to trudno tam wsadzic :P

Opublikowano

klucz wejdzie bez problemu?

5b907236683564f5.jpg

wszystko masz opisane i pokazane jak na dłoni

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanie.

Po wymianie rozrzadu z blokadami kat synchronizacji mam w granicach 8,3 nie wiem jak to sie stało ale jest.

Czy jest mozliwe ze rozrzad zostal przestawiony czy tylko jest to zla regulacja kata synch?

Jest możliwe wyregulowac taka odchylke.

Opublikowano

Wszystko jest możliwe, reguluj, próbuj ...

ps. tylko dziwne że on ci w ogóle odpala przy takiej synchronizacji :whistling:

Opublikowano
Wszystko jest możliwe, reguluj, próbuj ...

ps. tylko dziwne że on ci w ogóle odpala przy takiej synchronizacji :whistling:

No i najlepsze jest to ze ciagnie od 1600 do 4600 obr/min. I ze spalaniem tez nie ma problemu, ale z rana silnik bardzo ospaly...slabo reaguje na gaz. Trzeba chwilke poczekac az zacznie sie zbierac tak jak nalezy.

---------- Post dopisany 13-04-2012 at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2012 at 21:00 ----------

Witam

Dziś wyregulowalem kat synch...az sam nie wierze zrobilem na ZERO z lekkimi wahaniami do -0,6 ale trzyma 0. Spalanie wzroslo tak jak wszystkim co wypowiadali sie na ten temat. z 0,4 na 0,6 mg...

Ale autko teraz rzeczywiscie inaczej pracuje no i chyba dynamika sie poprawila i to o wiele :) Zobacze jak bedzie dalej....

Pozdrawiam

---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

Witam

Dziś wyregulowalem kat synch...az sam nie wierze zrobilem na ZERO z lekkimi wahaniami do -0,6 ale trzyma 0. Spalanie wzroslo tak jak wszystkim co wypowiadali sie na ten temat. z 0,4 na 0,6 mg...

Ale autko teraz rzeczywiscie inaczej pracuje no i chyba dynamika sie poprawila i to o wiele :) Zobacze jak bedzie dalej....

Pozdrawiam

Opublikowano

cześć

nie chce zakłądać nowego tematu wiec podepnę sie pod ten, pacjentem jest silnik AVF, przed rozrządem kąt był na +2.7, auto chodziło tak sobie,.

wymieniłem rozrząd na blokadach, wyszło -1, potem ustawienie na 0, udało się idealnie na zero, czasem na chwilke wskoczy -0,6, także uważam że super,.

problemem jest spalanie, na kompie pokładowym teraz pokazuje dużo wiecej niż wcześniej,

pytanie jaki wpływ na spalanie ma zmiana kąta synchronizacji???turbo ok, pompki maja znikome korekcje, przepływka też ok.

:wink:dzięki za podpowiedzi.

Opublikowano
cześć

nie chce zakłądać nowego tematu wiec podepnę sie pod ten, pacjentem jest silnik AVF, przed rozrządem kąt był na +2.7, auto chodziło tak sobie,.

wymieniłem rozrząd na blokadach, wyszło -1, potem ustawienie na 0, udało się idealnie na zero, czasem na chwilke wskoczy -0,6, także uważam że super,.

problemem jest spalanie, na kompie pokładowym teraz pokazuje dużo wiecej niż wcześniej,

pytanie jaki wpływ na spalanie ma zmiana kąta synchronizacji???turbo ok, pompki maja znikome korekcje, przepływka też ok.

:wink:dzięki za podpowiedzi.

Zrób tak jak wcześniej było przed wymijaną rozrządu to bedzie tak samo palił jak przed

Opublikowano

będzie palił jak przed ale będzie słabszy - "0" to optymalna równowaga pomiędzy osiągami i spalaniem - jak wcześniej ci mniej pokazywał przy złym kącie tzn palił źle :decayed:

Opublikowano
będzie palił jak przed ale będzie słabszy - "0" to optymalna równowaga pomiędzy osiągami i spalaniem - jak wcześniej ci mniej pokazywał przy złym kącie tzn palił źle :decayed:

Ja tak zrobiłem i żadnej różnicy nie zauważyłem ,a jak ustawiłem na 0 to żarł jak smok jakieś 3l więcej

Opublikowano
będzie palił jak przed ale będzie słabszy - "0" to optymalna równowaga pomiędzy osiągami i spalaniem - jak wcześniej ci mniej pokazywał przy złym kącie tzn palił źle :decayed:

Ja tak zrobiłem i żadnej różnicy nie zauważyłem ,a jak ustawiłem na 0 to żarł jak smok jakieś 3l więcej

hmmm, ciekawe i dziwne ale bywa ... :naughty:

Opublikowano
będzie palił jak przed ale będzie słabszy - "0" to optymalna równowaga pomiędzy osiągami i spalaniem - jak wcześniej ci mniej pokazywał przy złym kącie tzn palił źle :decayed:

Ja tak zrobiłem i żadnej różnicy nie zauważyłem ,a jak ustawiłem na 0 to żarł jak smok jakieś 3l więcej

hmmm, ciekawe i dziwne ale bywa ... :naughty:

Też się dziwiłem ale cóż tek miałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...