Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B8] 2.0 TDI CR - chip tuning


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzien dobry,

czy silniki 150KM, 177KM i 190KM znacząco różnią się osprzętem? Jeśli tak to w jakim zakresie?
Pytanie pod kątem chip tuningu, a dokładnie który lepiej wybrać  i w jakim zakresie da się bezpiecznie podniesc moment.
Przegladając forum i strony zajmujace sie podnoszeniem mocy wychodzi, że 150KM ma najwieksze mozliwosci i po tuningu NIEMAL dochodzi do poziomu stuningowanej 190KM. Wiem ze mniej wysilone jednostki mogą miec procentowo wyzszy przyrost, ale że aż tak? Ale najwa zniejsze: co z resztą osprzetu (skrzynia, sprzeglo, wtryski, turbo...)?
I z ciekawosci jak to sie ma do jednostek 3.0 TDI (np 245 KM)?

pozdrawiam

Opublikowano

Uszanowanie,

Czy znajdzie sie ktos chętny, znający odpowiedż?:)

Opublikowano

Robione na podstawie precyzyjnego zakresu pomiarowego w mojej A4.

180782551_153144046814150_2481620139560384379_n.jpg

Opublikowano

Ja nie dawno robiłem program w 2,0 tdi CAHA niestety seria wypluła 165k nie wiem czemu a tuner nie bardzo sie tym zainteresował a zrobili na 190k i 400nm moim zdaniem szału ni ma d*py ni urywa.

Opublikowano

Masz wykres?

Opublikowano
25 minut temu, Hoshi napisał:

Masz wykres?

mam zaraz wstawię.

Opublikowano
2 godziny temu, seba1x napisał:

Ja nie dawno robiłem program w 2,0 tdi CAHA niestety seria wypluła 165k nie wiem czemu a tuner nie bardzo sie tym zainteresował a zrobili na 190k i 400nm moim zdaniem szału ni ma d*py ni urywa.

Ja CAHA miałem 200/400

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...