lukasz.h2o Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Dzien dobry, czy silniki 150KM, 177KM i 190KM znacząco różnią się osprzętem? Jeśli tak to w jakim zakresie? Pytanie pod kątem chip tuningu, a dokładnie który lepiej wybrać i w jakim zakresie da się bezpiecznie podniesc moment. Przegladając forum i strony zajmujace sie podnoszeniem mocy wychodzi, że 150KM ma najwieksze mozliwosci i po tuningu NIEMAL dochodzi do poziomu stuningowanej 190KM. Wiem ze mniej wysilone jednostki mogą miec procentowo wyzszy przyrost, ale że aż tak? Ale najwa zniejsze: co z resztą osprzetu (skrzynia, sprzeglo, wtryski, turbo...)? I z ciekawosci jak to sie ma do jednostek 3.0 TDI (np 245 KM)? pozdrawiam
lukasz.h2o Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Uszanowanie, Czy znajdzie sie ktos chętny, znający odpowiedż?:)
Hoshi Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 Robione na podstawie precyzyjnego zakresu pomiarowego w mojej A4.
seba1x Opublikowano 3 Maja 2021 Opublikowano 3 Maja 2021 Ja nie dawno robiłem program w 2,0 tdi CAHA niestety seria wypluła 165k nie wiem czemu a tuner nie bardzo sie tym zainteresował a zrobili na 190k i 400nm moim zdaniem szału ni ma d*py ni urywa.
seba1x Opublikowano 3 Maja 2021 Opublikowano 3 Maja 2021 25 minut temu, Hoshi napisał: Masz wykres? mam zaraz wstawię.
duzy616 Opublikowano 3 Maja 2021 Opublikowano 3 Maja 2021 2 godziny temu, seba1x napisał: Ja nie dawno robiłem program w 2,0 tdi CAHA niestety seria wypluła 165k nie wiem czemu a tuner nie bardzo sie tym zainteresował a zrobili na 190k i 400nm moim zdaniem szału ni ma d*py ni urywa. Ja CAHA miałem 200/400
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się