kamilm123 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam. Zrobiłem logi bo wypadają zapłony przy pełnym bucie i odcinka jest już przy 5.5 tysięcy obrotów. Statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_626PF3.html http://vaglogi.pl/log-014_015_016_s5u4Ol.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_yv9un43.html http://vaglogi.pl/log-003_020_b1ft6Q.html http://vaglogi.pl/log-115_118_H6uC67w.html Logi robione na PB. W porównaniu z logami które robiłem kilka miesięcy temu to wcześniej w grupie 020 były same zera a teraz są zmienne wartości. Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez kamilm123
przem8 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Przepływka za mało mierzy. Sprawdź szczelność gniazd wtryskiwaczy gazowych i wkrętek lpg co do wypadań. Długo już po programie i lpg?
kamilm123 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Gniazda gazowe i wkrętki i gniazda wtrysków benzyny i oringi wtrysków wymienione na nowe. Program był 15 tysięcy temu a lpg już szybciej było. Co oznaczają te wartości w grupie 020? Powinny być same zera tam tak?
przem8 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Nie, po sofcie są dopuszczalne i zwykle normalne małe wartości. Na których cylindrach wypada? Jak logujesz na jałowych wypadania to zwróć uwagę żeby ta funkcja była aktywna, a nie jak na powyższym logu disable. Jakieś błędy są jeszcze?
kamilm123 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 (edytowane) Dobra uporałem się z wypadającymi cewkami. Założyłem dwie inne cewki i problem zniknął. Chwile było fajnie ale teraz coś go dławi przy ok. 5500 obrotów jakby paliwa brakowało może? Wstawiam logi: http://vaglogi.pl/log-002_033_X59Gq1.html http://vaglogi.pl/log-115_118_1Xndi.html http://vaglogi.pl/log-002_003_fS1dx60.html A i taki błąd się pokazał: 17939 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit P1531 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Skasowałem go zrobiłem te logi wyżej zamieszczone i na razie się nie pojawił ponownie. Edytowane 10 Maja 2021 przez kamilm123
przem8 Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Po logach nic nie widać, a ten błąd świadczy o uszkodzonej cewce w napinaczu albo wtyczka nie łączy.
kamilm123 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 W sensie, że ta wtyczka dwu pinowa w napinaczu łańcucha rozrządu?
przem8 Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 18 minut temu, kamilm123 napisał: W sensie, że ta wtyczka dwu pinowa w napinaczu łańcucha rozrządu? tak.
kamilm123 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 (edytowane) Można sprawdzić vagiem czy po prostu pracuje ten napinacz? Jeszcze mi się przypomniało, że kiedyś odpaliłem silnik z odpiętą tą wtyczką bo zapomniałem i może przez to się pojawił błąd. Edytowane 10 Maja 2021 przez kamilm123
przem8 Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 31 minut temu, kamilm123 napisał: że kiedyś odpaliłem silnik z odpiętą tą wtyczką bo zapomniałem i może przez to się pojawił błąd. Masz odpowiedź
kamilm123 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 No ok ale dalej coś go odcina przy wysokich obrotach.
kamilm123 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2021 (edytowane) Panowie problem się rozwinął. Jak odpalam rano zimne auto to chodzi na 3 cylindry. Po krótkim odcinku jak się zagrzeje to jest ok. Odcina go przy 5500 obrotów i więcej się nie zakręci. Świece podmienione i też to samo. Cewka kupiłem nową i zamieniałem z każdą i nic. Wtryski nie leją bo sprawdzałem. Dają mgiełkę w kształcie litery V. Pompa paliwa trzyma ciśnienie 4 bar nawet troszkę ponad. Wstawiam logi może coś wyczytacie ciekawego. Pokaż log - VAGLOGI Pokaż log - VAGLOGI Pokaż log - VAGLOGI Edytowane 30 Czerwca 2021 przez kamilm123
przem8 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Opublikowano 30 Czerwca 2021 (edytowane) Przepływka chyba coś mało mierzy. Przejedź się z odpiętą. Auto po sofcie, od dawna się to dzieje? W najgorszym przypadku obstawiałbym głowicę. Jakie wartości masz w gr. 93? Edytowane 30 Czerwca 2021 przez przem8
kamilm123 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2021 Grupę 93 dopiero jutro zobaczę. Nie dzieje się tak od dawna. Już z rok jeżdżę po sofcie. W międzyczasie była wymieniana głowica bo tamta pękła. Na odpiętej powinno być lepiej czy gorzej?
kamilm123 Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) Wrzucam logi z 090 i 093 auto pierwszy raz odpalone po nocy. Nie wiedziałem jak logować to dałem normalną jazdę do sklepu. Wartości ujemne tylko kilka razy wskoczyło na 20. Dodam jeszcze, że czasami na ciepłym jak zgaszę auto na chwile to później chwile kręci zanim odpali tak jakby go zalewało ale tylko czasem tak jest. Pokaż log - VAGLOGI Edytowane 1 Lipca 2021 przez kamilm123
przem8 Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 Rozrząd jest ok. Nie mam pojęcia co go może boleć.
kamilm123 Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Opublikowano 1 Lipca 2021 Jeszcze podmienię przepływkę na dniach i wstawię logi. Dziurawy wydech raczej nie dawał by takich objawów prawda?
zionx Opublikowano 2 Lipca 2021 Opublikowano 2 Lipca 2021 Wydech musi być szczelny do sondy, potem szalej dusza Grupy 90-93 można sprawdzić na jałowych, -3% to ok, ale te skoki na 20% są zastanawiające, widzę że występują przy różnych obrotach, pod różnym obciążeniem. Do sprawdzenia czujnik napinacza i wiązka (przeważnie pomaga kontakt spray w kostce czujnika)
przem8 Opublikowano 2 Lipca 2021 Opublikowano 2 Lipca 2021 4 godziny temu, zionx napisał: skoki na 20% są zastanawiające, widzę że występują przy różnych obrotach, pod różnym obciążeniem. Tak ma być jak działa zmienna faza podczas małego i średniego obciążenia. I to nie są procenty
zionx Opublikowano 2 Lipca 2021 Opublikowano 2 Lipca 2021 A to przepraszam, moja niewiedza tak z przyzwyczajenia pisze % a tam raczej stopnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się