Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 BFB Sonda szerokopasmowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od czego jaki kolor przewodu sonda bosch 6 pin 5 przewodowa

Czerwony, zolty

Bialy, szary

Czarny

Opublikowano

Może chociaż ktoś potwierdzić czy biały i szary idą do grzałki?

Opublikowano

Biały na pewno , zobacz jaki szary ma kolor  kontynację w wiązce samochodu

Opublikowano
7 minut temu, Banan napisał:

Biały na pewno , zobacz jaki szary ma kolor  kontynację w wiązce samochodu

Teraz nie bardzo mam jak, ale zakładając że to będzie szary i biały to czy na nich powinien być opór? A jak jest zerowy a wręcz jest na nich przejście to sonda szrot?

Opublikowano

Pin 4 i 3 to powinna być grzałka - ta wtedy sonda szrot , a masz błędy w ecu?

Opublikowano
31 minut temu, Banan napisał:

Pin 4 i 3 to powinna być grzałka - ta wtedy sonda szrot , a masz błędy w ecu?

Otóż właśnie nie, a zasugerowano mi że tuner mógł omyłkowo wyłączyć diagnostykę sondy, przez co mam mieszankę bogatą, a korekty idą i tak +25 a wtryski pętlą do 30ms...

Możesz zerknąć w mój temat

 

Opublikowano

W sondzie sama grzałka może być sprawna a uszkodzona inaczej - mialem raz taki przypadek w poprzedniej Audi - sonda stała na ubogo a błędów brak 

 

Tak czytałem twój temat ale nie udzielałem się bo nie miałem noc mądrego do dodania.

Opublikowano

Jeden z forumowiczów prywatnie zwrócił mi uwagę na to co wszyscy zbagatelizowali, czyli fakt że obudowa przepływki jest ok, za to wkład jest z 1.9tdi.. tak czy siak przepływka i sonda zamówione, zobaczymy czy coś się zmieni, bo to chyba ostatnie rzeczy które mogą robić mi problem :/

Opublikowano (edytowane)

Lecę z głowy ale raczej będzie OK 

Grzałka jest między 3 a 4 pinem kabel biały i szary 

1 - czarny Vs 

2 - zielony CalR 

3 - szary H+ 

4 - biały H- 

5 - żółty Vs/lp 

6 - czerwony lp 

 

Mam nadzieje że nie pomyliłem bo ostatnio pod EMU jak robimy, częściej leci LSU 4.9 . Sprawdzę do pewności jeszcze wieczorem. 

 

Zerknąłem na szybko w twój temat. Zobacz sobie jak wygląda u Cb. synchronizacja rozrządu. 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, DarekS4 napisał:

Zerknąłem na szybko w twój temat. Zobacz sobie jak wygląda u Cb. synchronizacja rozrządu. 

Sprecyzujesz proszę?

Grupa 90 i 93? Jak się je loguje, na jałowych czy dynamicznie?

Edytowane przez zionx
Opublikowano
13 minut temu, zionx napisał:

Sprecyzujesz proszę?

Grupa 90 i 93? Jak się je loguje, na jałowych czy dynamicznie?

statycznie, log grupy robisz/fotke na cieplym silniku 90+91+93

Opublikowano

No i wykrakałem, pojawił się jakiś błąd sondy (malfunction circuit), ale nie pamiętam kodu błędu bo odruchowo skasowałem..

W grupie 1 lambda zawisła na 25% i stoi a w grupie 13 wartość aktualna 1,991 i też stoi.. (to mówię na postoju i przegazowywaniu, w czasie jazdy zapewne byłoby to samo)

Ogólnie od wczoraj coś mi tak silnikiem telepało, zwłaszcza przy przełączaniu pb/lpg i w grupie 14 co chwile nabijały się missfajery na 3 cyl. ale to wyciągnąłem cewkę, odłączyłem wtyczkę, poprzedmuchiwałem, i już się uspokoiło, nie nabija missfajerów

Co do grup 90, 91 i 93 to wygląda to tak jak na zdjęciu z tym że w grupie 90 poz 3 i grupie 91 poz 4 (czyli to te same) czasem migało na -1.0*KW

I jak to wygląda?

90,91,93.jpg

Opublikowano

rozrzad jest idealnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...