zionx Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Witam Od czego jaki kolor przewodu sonda bosch 6 pin 5 przewodowa Czerwony, zolty Bialy, szary Czarny
zionx Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Może chociaż ktoś potwierdzić czy biały i szary idą do grzałki?
Banan Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Biały na pewno , zobacz jaki szary ma kolor kontynację w wiązce samochodu
zionx Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 7 minut temu, Banan napisał: Biały na pewno , zobacz jaki szary ma kolor kontynację w wiązce samochodu Teraz nie bardzo mam jak, ale zakładając że to będzie szary i biały to czy na nich powinien być opór? A jak jest zerowy a wręcz jest na nich przejście to sonda szrot?
Banan Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Pin 4 i 3 to powinna być grzałka - ta wtedy sonda szrot , a masz błędy w ecu?
zionx Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 31 minut temu, Banan napisał: Pin 4 i 3 to powinna być grzałka - ta wtedy sonda szrot , a masz błędy w ecu? Otóż właśnie nie, a zasugerowano mi że tuner mógł omyłkowo wyłączyć diagnostykę sondy, przez co mam mieszankę bogatą, a korekty idą i tak +25 a wtryski pętlą do 30ms... Możesz zerknąć w mój temat
Banan Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 W sondzie sama grzałka może być sprawna a uszkodzona inaczej - mialem raz taki przypadek w poprzedniej Audi - sonda stała na ubogo a błędów brak Tak czytałem twój temat ale nie udzielałem się bo nie miałem noc mądrego do dodania.
zionx Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Jeden z forumowiczów prywatnie zwrócił mi uwagę na to co wszyscy zbagatelizowali, czyli fakt że obudowa przepływki jest ok, za to wkład jest z 1.9tdi.. tak czy siak przepływka i sonda zamówione, zobaczymy czy coś się zmieni, bo to chyba ostatnie rzeczy które mogą robić mi problem :/
DarekS4 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 (edytowane) Lecę z głowy ale raczej będzie OK Grzałka jest między 3 a 4 pinem kabel biały i szary 1 - czarny Vs 2 - zielony CalR 3 - szary H+ 4 - biały H- 5 - żółty Vs/lp 6 - czerwony lp Mam nadzieje że nie pomyliłem bo ostatnio pod EMU jak robimy, częściej leci LSU 4.9 . Sprawdzę do pewności jeszcze wieczorem. Zerknąłem na szybko w twój temat. Zobacz sobie jak wygląda u Cb. synchronizacja rozrządu. Edytowane 12 Kwietnia 2021 przez DarekS4
zionx Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, DarekS4 napisał: Zerknąłem na szybko w twój temat. Zobacz sobie jak wygląda u Cb. synchronizacja rozrządu. Sprecyzujesz proszę? Grupa 90 i 93? Jak się je loguje, na jałowych czy dynamicznie? Edytowane 12 Kwietnia 2021 przez zionx
DivaynEays Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 13 minut temu, zionx napisał: Sprecyzujesz proszę? Grupa 90 i 93? Jak się je loguje, na jałowych czy dynamicznie? statycznie, log grupy robisz/fotke na cieplym silniku 90+91+93
zionx Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 No i wykrakałem, pojawił się jakiś błąd sondy (malfunction circuit), ale nie pamiętam kodu błędu bo odruchowo skasowałem.. W grupie 1 lambda zawisła na 25% i stoi a w grupie 13 wartość aktualna 1,991 i też stoi.. (to mówię na postoju i przegazowywaniu, w czasie jazdy zapewne byłoby to samo) Ogólnie od wczoraj coś mi tak silnikiem telepało, zwłaszcza przy przełączaniu pb/lpg i w grupie 14 co chwile nabijały się missfajery na 3 cyl. ale to wyciągnąłem cewkę, odłączyłem wtyczkę, poprzedmuchiwałem, i już się uspokoiło, nie nabija missfajerów Co do grup 90, 91 i 93 to wygląda to tak jak na zdjęciu z tym że w grupie 90 poz 3 i grupie 91 poz 4 (czyli to te same) czasem migało na -1.0*KW I jak to wygląda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się