piątas Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Po założeniu aluminiowych felg z szerszymi oponami po przejechaniu ok 50km zapaliła sie kontrolka od abs-u i asr-u. jaki moze być tego powód? czyżby padła pompa abs? bardzo bym był wdzięczny za pomoc
KANAL Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Sprawdzilbym czujniki ABS przy kolach, moze podczas zmiany opon/kol ktos cos naderwal. Ewentualnie podpial pod VAGa i skasowal blad. Moze to jakas 'jednorazowa' akcja Bo co maja opony do pompy ABS, chyba ze to zbieg okolicznosci.
Cristoforo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 słuchaj czesto bywa tak,że na wulkanizacji używają duzych młotów z przyłożoną deską i na pierd.... w koło bo coś sie zapiekło mi wczesniej kolo tak zrobił to zapytałem sie czy nie chciałby też tak być potraktowany i wtedy bywa że czujnik abs sie rozłacza sam wymieniałeś kołą? spr czujniki abs przy kołach
hanson1982 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Dokładnie Mi po robocie przy zawieszeniu wysunął się czujnik w jednym kole. Komputer nie pokazywał błędu ale przy małych prędkościach na kole gdzie sie wysunął troszkę czujnik, VAG pokazywał minimalnie mniejszą prędkość. Skutek był taki że przy dochamowywaniu "trykał" ABS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się