Gość jaarek_dpl Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 witam panowie, mam wielki problem wymieniłem wczoraj klocki z tyłu i po wymianie praktycznie hamowanie jest zerowe, nawet te z przodu nie hamują a nie były ruszane, co się stało ? czy ktoś mi może pomóc bo przecież tak nie może być ? pedał hamulca idzie do końca lekko , parę pompowań i staje się lekko twardszy a później znowu lekko do końca bez oporu pomóżcie mi bo już nie wiem co to ? czy może się coś zapowietrzyło czy jak ? bardzo proszę o pomoc ;(
Gość jaarek_dpl Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 a płyn wymienić przy okazji czy nie ma takiej potrzeby ? jeśli już to jaki to ma być płyn ?
pawel1985 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 niech ci sprawdza miernikiem czy płyn masz ok jak jest ok to nie ma potrzeby wymieniac, płyn hamulcowy DOT4, chyba ze masz jakies sportowe zapedy wtedy mozesz zalac cos innego
Gość jaarek_dpl Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 jaka ilość płynu tam wchodzi ? bo są opakowania 1 litrowe , mam rozumieć , że to wystarczy ?
pawel1985 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 dokladnie pół litra na przepłukanie układu, drugo połowa do zalania, litr wystarczajacy do całej operacji
Gość jaarek_dpl Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 no ok to lecę na stacje a potem do garażu i zobaczymy co to będzie , dzięki bardzo
pawel1985 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 moze uciebie wystarczy odpowietrzyc układ , po co kupowac płyn skoro moze ten który masz zalany jest ok, w sumie płyn hamulcowy nie jest drogi twoja wola
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 zapowietrzone hamulce :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: zapowietrzone !!!!!!???????? od czego????? od wymiany klocków????? :polew: :polew: :polew: :polew: muszą sie ułozyć!!!!!!!!!!!!!! ale fakt płyn zawsze warto wymienić na nowy
nex Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 zapowietrzone hamulce :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: zapowietrzone !!!!!!???????? od czego????? od wymiany klocków????? :polew: :polew: :polew: :polew: muszą sie ułozyć!!!!!!!!!!!!!! ale fakt płyn zawsze warto wymienić na nowy masz coś z głowa? http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t51755.0.html;highlight=zapowietrzone Ja do dziś po wymianie klocków pół roku temu mam zapowietrzony układ, o czym nawet nie wiedziałem, poki ktos sie nie przejchał moim autem
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 a niby jakim cudem sie zapowietrzą co ?????? możesz oswiecić moja głowę ??????? strasznie jestem ciekaw Twojej teorii
pioteres Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 zapowietrzone hamulce :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: zapowietrzone !!!!!!???????? od czego????? od wymiany klocków????? :polew: :polew: :polew: :polew: muszą sie ułozyć!!!!!!!!!!!!!! ale fakt płyn zawsze warto wymienić na nowy masz coś z głowa? http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t51755.0.html;highlight=zapowietrzone Ja do dziś po wymianie klocków pół roku temu mam zapowietrzony układ, o czym nawet nie wiedziałem, poki ktos sie nie przejchał moim autem panowie - ruszcie glowa... sama wymiana klockow nie ma prawa zapowietrzyc ukladu - bo i niby jak? ktoredy powietrze mialoby sie dostac? no chyba ze ktos odkrecal odpowietrzniki lub cokolwiek z ukladu w celu np. cofniecia tloczka w zacisku.... ewentualnie moze padla pompa lub pojawila sie jakas nieszczelnosc w ukladzie akurat w tym samym czasie co wymiana klockow...
Gość jaarek_dpl Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 płyn do wymiany bo ten stary cały zasyfiony ale problem jest inny bo nie mogę odpowietrzyć prawego tyłu , w ogóle nie dochodzi tam płyn można pompować i pompować i nici z tego , czy to najlepiej zrobić pod ciśnieniem czy jak ? zostawić odkręcone i może po jakimś czasie zleci ? z lewej strony z tyłu chwila moment i leci płyn a prawa nic , susza ...
nex Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 płyn do wymiany bo ten stary cały zasyfiony ale problem jest inny bo nie mogę odpowietrzyć prawego tyłu , w ogóle nie dochodzi tam płyn można pompować i pompować i nici z tego , czy to najlepiej zrobić pod ciśnieniem czy jak ? zostawić odkręcone i może po jakimś czasie zleci ? z lewej strony z tyłu chwila moment i leci płyn a prawa nic , susza ... devastation i co chcesz sie jeszcze pośmiać?
Gość jaarek_dpl Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 tak tak są zapowietrzone macie racje (niektórzy) tylko mi powiedzcie jak to teraz odpowietrzyć bo bez auta jak bez ręki
Dev Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ręce opadają..... ale jak zapowietrzony, to zapowietrzony, macie rację Koledzy.... :polew: :polew: :polew:
Gość jaarek_dpl Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 niestety kolego twoje posty niczego nie wnoszą do tematu a ja szukam pomocy a nie kolejnego takie samego posta
nex Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 jak odpowietrzyć znajdziesz na forum, było już o tym pisane.
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 niestety kolego twoje posty niczego nie wnoszą do tematu a ja szukam pomocy a nie kolejnego takie samego posta już Ci pisałem co jest grane, wymieniłes klocki na nowe, muszą sie ułożyc do tarczy, prawdopodobnie tarcze juz sa zjezdzone i wymaga to czasu układu na pewno nie masz zapowietrzonego zacisk którego nie mozna odpowietrzyc trzeba wymontować i rozebrać ale najpierw sprawdz czy nie masz gdzieś zagiętego przewodu hamulcowego
Gość jaarek_dpl Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ale wszystko hulało jak trzeba przez wymianą , jest problem też inny tarcza jest lekko krzywa bo wewnętrzny klocek z tylnego prawego koła jest już starty na rantach czyli tarcze chyba też do wymiany ręce opadają zauważyłem też , że płyn się cofnął do zbiorniczka na maksa , że po odkręceniu korka wyciekał płyn po wciśnięciu-wkręceniu tłoczka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się