fang Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Cześć. Dziś zabrałem się za czyszczenie dolotu. Kolektory ssący i wydechowy wyczyściłem. Egr wyczyściłem i przeszedłem do turbiny bo sztanga stała w miejscu i zapieczone kierownice były. Dwie z 3 śrub wyszły a 3 się urwała. Psikalem preparatami ale lipa. Ma ktoś pomysły co zrobić. Może brać do slusarza i niech nawierca.
OLIVER Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 H mm nie ciekawie Jak nie masz odpowiednich narzędzi to lepiej zlecić to komuś kto je ma, mam na myśli wiertarkę stołową ,gwintowniki itd. takie jest moje zdanie ..
fang Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 4 minuty temu, OLIVER napisał: H mm nie ciekawie Jak nie masz odpowiednich narzędzi to lepiej zlecić to komuś kto je ma, mam na myśli wiertarkę stołową ,gwintowniki itd. takie jest moje zdanie .. Ok, jutro mam zamiar zawieść do znajomego ślusarza, ale mam pytanie czy mogę być myśli że coś się nie powiedzie i turbo do kosza?
OLIVER Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Nie . Jak gościu zrobi to z głową , pomału to rozwierci zerwaną śrubę i poprawi gwint i będzie ok
fang Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 2 minuty temu, OLIVER napisał: Nie . Jak gościu zrobi to z głową , pomału to rozwierci zerwaną śrubę i poprawi gwint i będzie ok Ok dzięki w takim razie, a wiesz może jakim papierkiem doczyścić tam środek turbiny żeby usunąć te czarne mazaki przypalone. Może wodny albo ścierny tylko zależy jaka gradacja.
OLIVER Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 ja czyściłem kiedyś papierem ściernym gradacji nie pamiętam spróbuj 100 na koniec wypoleruj drobniejszym by było gładziutko to nie idzie tak pięknie bo mało miejsca i żeliwo ale da rady . Zresztą sam zobaczysz jak spróbujesz 1
fang Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Opublikowano 6 Maja 2021 A jeszcze możesz mi podpowiedzieć na wszelki wypadek czy jak gościowi się nie uda na 4 wywiercić bo tam śruba 4 idzie. To jak będzie próbował na 5 to będzie problem żeby wsadzić śrubę 5 i dopasować te tulejki itp czy musi być 4
fang Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Opublikowano 6 Maja 2021 Byłem u gościa dzisiaj i mówi że nie ma szans nic zrobić. Jeden z lepszych w mieście. Mówi że próbował tytanowym wiertłem wiercić i nic nie idzie. Powiedziałem mu żeby 5 próbował.
OLIVER Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 (edytowane) Ale jak Ci wywierci wiertłem 5 to jaką tam śrubę wkręcisz ? M5? nie zrobisz gwintu po takim wiertle na śrubę M5 Trzeba wywiercić 4 . Nie wiem ja nie miałem przyjemności takiej śruby rozwiercać chyba coś ma kiepskie to wiertło W naj gorszym razie trzeba szukać muszli . na pewno ktoś będzie miał z uszkodzonej turbiny .Ale to ostateczność Edytowane 6 Maja 2021 przez OLIVER
fang Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Opublikowano 6 Maja 2021 (edytowane) 27 minut temu, OLIVER napisał: Ale jak Ci wywierci wiertłem 5 to jaką tam śrubę wkręcisz ? M5? nie zrobisz gwintu po takim wiertle na śrubę M5 Trzeba wywiercić 4 . Nie wiem ja nie miałem przyjemności takiej śruby rozwiercać chyba coś ma kiepskie to wiertło W naj gorszym razie trzeba szukać muszli . na pewno ktoś będzie miał z uszkodzonej turbiny .Ale to ostateczność Wywiercił gwint na śrubę 5 i wchodzi. Nie widzę w sumie problemu żeby dwie pozostałe śruby były na 4 a jedna na 5, bo to i tak sztywno siedzi a chodzą łopatki a z nimi wszystko w porządku po prostu jeden otwór jest na 5. Muszę tylko lekko jeszcze tulejke tą czarną co wchodzi pod kierownice zmodyfikować pod śrubę 5. A musiał na 5 robić bo przed zaniosłem do "fachowca" któremu gwintownik się ułamał w środku i facet ten który robił teraz nie dał rady rozwiercić gwintownika i śruby na raz które były ułamane i musiał większym wiercić. Edytowane 6 Maja 2021 przez fang
OLIVER Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 No to można powiedzieć ze masz opanowane to super jeszcze wyczyścić porządnie geometrie i powinno hulać ...
fang Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Opublikowano 6 Maja 2021 50 minut temu, OLIVER napisał: No to można powiedzieć ze masz opanowane to super jeszcze wyczyścić porządnie geometrie i powinno hulać ... Coś tam podziałane, bo szkoda było wywalać starą muszle bo w dobrym stanie nawet była, ale lekko sadzą jest uwalona. Dzisiaj papierem wodnym 2000 jechałem to na gładko zrobiłem ale widać ciemne przypalenia i muszę to do 0 zjechać niskim ściernym i potem na gładko wodnym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się