Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Jak oszukać przepływomierz ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, mam pytanie. Czy istnieje możliwość "oszukania" przepływomierza? W TDI jest to możliwe (jakiś opornik czy dioda w odpowiednie piny...)a w benzynie?

Opublikowano

nie :gwizdanie: a po co to chcesz robić :cool1:

Opublikowano

nie :gwizdanie: a po co to chcesz robić :cool1:

Żeby więcej palił??? :naughty::polew:[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2009, 09:08_________________________________________________Nic innego z tego nie będzie. Podniesie się dawka paliwa i tyle.

Opublikowano

Wiem że będzie więcej palił i że specjalnie życia silnikowi tym nie przedłużę, ale potrzebuję sprawdzić jak naprawdę jedzie ADR :naughty:

Opublikowano

Wiem że będzie więcej palił i że specjalnie życia silnikowi tym nie przedłużę, ale potrzebuję sprawdzić jak naprawdę jedzie ADR :naughty:

w kazdym silniku, aby efektywnie wykorzystac moc, wymagane jest zachowanie stosunku stechiometrycznego paliwa do powietrza. sama zmiana dawki paliwa, nie spowoduje zwiekszenia mocy, raczej wzbogacenie mieszanki, i rozcienczanie oleju.

podwyzszenie mocy w silnikach wolnossacych, wymaga o wiele bardziej skomplikowanych zabiegow niz w doladowanych.

Opublikowano

Sprawa wygląda następująco. Mam to swoje ADR zagazowane.Niestety nie jest to sekwencja,a jak wiadomo ten silnik nie bardzo toleruje stary typ gazowni (parownik).Na gazie ganiam w 99,9% a benzyna potrzebna jest mi do rozruchu i czasem przy jakimś szybkim wyprzedzanku. Moje pytanie wynikło z tego że po wymianie czwartego przepływomierza nie mam ochoty już więcej zmieniać "wysadzonych" przepływek.Wiem że w silnikach TDI taki oszust dawał niezłego kopa więc tak sobie kombinuje zrobić coś takiego w benzynie.I proszę nie piszcie mi o sekwencji bo auto niebawem idzie w świat więc nie mam zamiaru nikomu robić prezentów.

Opublikowano

Znaczy doświadczenia masz popularne :) . Robienie cokolwiek z silnikiem, który wcześniej pracował w zasilaniu gazowym jest bezsensowne.

W niezniszczonym silniku ADR zwiekszenie nieco dawki paliwa daje efekty na 2 biegu - samochód ucieka spod tyłka. Ale zupełnie nie daje oczekiwanych efektów na 3 czy 4 - tylko zmiana na turbo. Efekt troche jest, .... eeeeeeeeeeeeeee ale jak ktoś ma sprawne turbo to bedzie odjeżdżał już od 2 biegu - jest dłuższy. Można myśleć o zmianie poziomu odcięcia i troche zaskoczyć otoczenie, ale na 3 zupełnie siada - różnica jest zbyt widoczna.

Można obniżać tarcie zarówno w silniku, skrzyni biegów jak i kołach, kombinuj w tym kierunku. :kox:

:hi:

Opublikowano

Czyli podsumowując,mam dać sobie spokój z wolnossącym i kupić turbo,koniecznie bez gazu. Tam dopiero można coś powalczyć w temacie mocy :gwizdanie: Dzięki wszystkim za pomoc :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...