GOLI Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Jak w temacie, mam pytanie. Czy istnieje możliwość "oszukania" przepływomierza? W TDI jest to możliwe (jakiś opornik czy dioda w odpowiednie piny...)a w benzynie?
wojtekce Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 nie :gwizdanie: a po co to chcesz robić
grzes1150 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 nie :gwizdanie: a po co to chcesz robić Żeby więcej palił??? [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2009, 09:08_________________________________________________Nic innego z tego nie będzie. Podniesie się dawka paliwa i tyle.
GOLI Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Wiem że będzie więcej palił i że specjalnie życia silnikowi tym nie przedłużę, ale potrzebuję sprawdzić jak naprawdę jedzie ADR
Ronin Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Powiedz jakie masz doświadczenie, że chcesz robić takie zmiany. Zupełnie nie rozumiem pytania.
Musashi Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Wiem że będzie więcej palił i że specjalnie życia silnikowi tym nie przedłużę, ale potrzebuję sprawdzić jak naprawdę jedzie ADR w kazdym silniku, aby efektywnie wykorzystac moc, wymagane jest zachowanie stosunku stechiometrycznego paliwa do powietrza. sama zmiana dawki paliwa, nie spowoduje zwiekszenia mocy, raczej wzbogacenie mieszanki, i rozcienczanie oleju. podwyzszenie mocy w silnikach wolnossacych, wymaga o wiele bardziej skomplikowanych zabiegow niz w doladowanych.
GOLI Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Sprawa wygląda następująco. Mam to swoje ADR zagazowane.Niestety nie jest to sekwencja,a jak wiadomo ten silnik nie bardzo toleruje stary typ gazowni (parownik).Na gazie ganiam w 99,9% a benzyna potrzebna jest mi do rozruchu i czasem przy jakimś szybkim wyprzedzanku. Moje pytanie wynikło z tego że po wymianie czwartego przepływomierza nie mam ochoty już więcej zmieniać "wysadzonych" przepływek.Wiem że w silnikach TDI taki oszust dawał niezłego kopa więc tak sobie kombinuje zrobić coś takiego w benzynie.I proszę nie piszcie mi o sekwencji bo auto niebawem idzie w świat więc nie mam zamiaru nikomu robić prezentów.
Ronin Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Znaczy doświadczenia masz popularne . Robienie cokolwiek z silnikiem, który wcześniej pracował w zasilaniu gazowym jest bezsensowne. W niezniszczonym silniku ADR zwiekszenie nieco dawki paliwa daje efekty na 2 biegu - samochód ucieka spod tyłka. Ale zupełnie nie daje oczekiwanych efektów na 3 czy 4 - tylko zmiana na turbo. Efekt troche jest, .... eeeeeeeeeeeeeee ale jak ktoś ma sprawne turbo to bedzie odjeżdżał już od 2 biegu - jest dłuższy. Można myśleć o zmianie poziomu odcięcia i troche zaskoczyć otoczenie, ale na 3 zupełnie siada - różnica jest zbyt widoczna. Można obniżać tarcie zarówno w silniku, skrzyni biegów jak i kołach, kombinuj w tym kierunku.
GOLI Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Czyli podsumowując,mam dać sobie spokój z wolnossącym i kupić turbo,koniecznie bez gazu. Tam dopiero można coś powalczyć w temacie mocy :gwizdanie: Dzięki wszystkim za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się