Arturito Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 (edytowane) Witam po wymianie zawieszenia firmy master sport zaczeła ciasno chodzic kierownica brak wspomagania po wyjsciu z zakrętu nie odbija i zaczeły się stuki w zawieszeniu oczywiscie zbieżnosc zrobiona przejechane na zawieszeniu około 500km mechanik twierdzi że tak mósi być gdýż robią się luzy w zawieszeniu już brat zdążył wymienic znowu koncówki bo podobno z tej firmy są one felerne zna ktoś temat Edytowane 15 Czerwca 2021 przez Arturito
Lomax211 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Mam to samo z brakiem wspomagania tylko, że ja mam zawieszenie firmy SKV i nic nie stuka. Na początku myślałem, że musi się ułożyć i dotrzeć wszystko, ale nie. Przypuszczam, że zawieszenie stawia większy opór kolumnie, pompie i coś nie daje rady.
zionx Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Zacznijmy od tego że zły dział.. Same ustawienie zbieżności nie wystarczy, trzeba sprawdzić kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (czyt. pełna geometria zawieszenia)
Ebou Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 17 godzin temu, Arturito napisał: Witam po wymianie zawieszenia firmy master sport zaczeła ciasno chodzic kierownica brak wspomagania po wyjsciu z zakrętu nie odbija i zaczeły się stuki w zawieszeniu oczywiscie zbieżnosc zrobiona przejechane na zawieszeniu około 500km mechanik twierdzi że tak mósi być gdýż robią się luzy w zawieszeniu już brat zdążył wymienic znowu koncówki bo podobno z tej firmy są one felerne zna ktoś temat Musi nie mósi ale tak swoją drogą nie tylko końcówki master sport są felerne, możliwe, że zawieszenie na które wymieniłeś ma wady, albo już się psuje.
morelo Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Panowie mam to samo tylko z innym zawieszeniem, Febi wszystko nowe plus zawias i drążek stabilizatora sportowy, samochód był na geometrii plus zbieżność i kierownica zaczęła o wiele ciężej chodzić. Pojeździłem z 500 km i zmieniłem jeszcze maglownicę jest troche lżej ale i tak ciężko i nie wraca się sama, Byłem drugi raz na zbieżności to spec powiedział że wszystko nowe ciaśniejsze pasowania i musi się trochę ułożyć.
DarekS4 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Ja wczoraj odebrałem kmpl zawias z regeneracji firmy Regum. Zobaczymy co będzie bo magiel tez nowy i nowa pompa wspomy.
tymonfi Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 3 godziny temu, Ebou napisał: Musi nie mósi ale tak swoją drogą nie tylko końcówki master sport są felerne, możliwe, że zawieszenie na które wymieniłeś ma wady, albo już się psuje. Jakoś nie ufam tej marce ;p
zionx Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Słyszałem dobre opinie o regum, o ms są skrajne - albo ktoś zachwala, albo opluwa, także domniemam zależnie od partii Za wracanie kół do pozycji 0 w głównej mierze odpowiada właśnie kąt wyprzedzenia swożnia zwrotnicy (jeszcze pamiętam jak to w szkole tłumaczono na przykładzie widełek koła rowera że są wygięte do przodu ) Dużo może być czynników które to utrudniają, np. Za szeroki kapeć (duża powierzchnia styku z podłożem), nowe swożnie same w sobie sztywniej pracują, pompa wspomy od nowości auta (nie ma już tej samej wydajności), niektórzy nawet nigdy nie wymieniali oleju w układzie wspomagania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się